Utmaning!


En bukett tulpaner står i hallen, fräscht och fint med enkla medel:) Det gillar jag!

Hamnade visst framför datorn istället för att stryka, vika tvätt och göra sallad:) Så kan det gå! 
Men måste ju berätta för er om "mitt nya liv"  Tillsammans med säkert hälften av Sveriges befolkning så har jag börjat året som en sund och mycket medveten människa;) Inga sötsaker, nyttig mat och träning. Tanken är att jag ska gå ner de kilon som jag lagt på mig de senaste halvåret! Vi har gjort det till en tävling på jobbet och eftersom jag är en riktig tävlingsmänniska så kommer det nog gå bra;) Jag ser det som en utmaning, ett av mina stora mål 2012:) 
Så nu vet ni det!

Nu ska jag ta tag i mina sysslor, duken jag ska stryka är så snygg!!! Men den visar jag en annan dag!

Kram på er!









 

Kommentarer

  1. Heja heja!!!!! Klart du kommer att lyckas med ditt MÅL!! När det känns svårt ska vi stötta dig ;-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Vilken bra grej att utmana varandra på jobbet! Sedan jag började blogga vid datorn har motionerandet minskat markant, måste också ta tag i det där...! :) kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Skulle du kunna maila över bilder på moussetårtan vi hade på nyår? Måste ju sätta ut den på min blogg ju... ;) Tack snälla! :)
    (malinpb @ hotmail.com)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg