Utmaning och fönsterspegel!

Hej hej!

Hoppas ni mår bra!?
Här i Örebro faller snön idag! G är på tränarutbildning hela dagen och jag ska pyssla, fixa, städa och kolla på skidor såklart! Mysdag, I like!


Gårdagens dop var så fint och lilla O som döptes var mycket nöjd och glad:) Det är alltid kul att träffa G:s trevliga släkt med! Och kläderna kändes ok!;);) Tack för era gulliga kommentarer angående dem:)

Här om dan när jag var inne hos Mia och bloggen LinneBo visade hon en gammal fönsterspegel, då slog det mig att vi har en sådan med! Ett blocketfynd som jag målat vitt...






Tänker ha fönsterspegeln i mitt pysselrum eller gästrummet när vi fått ordning där.

Ska också ta dagen och fundera på ett mål som jag vill uppnå. Nu handlar det alltså om träning! För att jag ska kunna motivera mig så behöver jag något att träna till, helst en tävling av något slag. Är ju en riktig tävlingsmänniska så nu behöver jag en utmaning!!!:)

Hoppas ni för en härlig Söndag!

Kram på er!

Kommentarer

  1. Önskar söta dig en kanon bra söndag!!
    Kramkram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara så himla fint med spegeln.Ha en skön och mysig söndag.Kramar Rita ♥

      Radera
  2. Det blev ju jättebra med spegeln =)
    Hoppas du får en fin kväll.
    Jag går till soffan igen med min nacke =/
    Kramen Mia ♥

    SvaraRadera
  3. Jättefin fönsterspegel, en sån vill jag också ha;-)
    Kram Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg