Kan man bli lycklig av att shoppa?

I mitt fall: JA!
En shoppingdag med svärmor var precis vad jag behövde idag, har känt mig lite låg i några dagar men nu börjar det kännas bättre:) Kan bli det ibland men som tur är brukar det gå över fort!:)
Eftersom jag blir glad av att shoppa så är jag mycket glad just nu! Riktiga fynd har jag gjort idag, ett av dem är dessa ljuva textiler och äggkoppar från Greengate...

Grytvante och kökshanddukar från Greengate

Äggkoppar från Greengate
Kommer bli så fint att ta fram till våren!!! Det bästa av allt: 40% REA på all Greengate:) Bor du i närheten av Örebro besök Nasta Welcome Home, de rear ut all Greengate! Skynda fynda är det som gäller för det finns inte mycket kvar!

Gjorde fler ljuvliga fynd idag men de håller jag lite på:)

Och ärligt talat så blir jag glad av att shoppa, fina saker är ögongodis och gör mig varm i hjärtat:)

Hur är det för er?

Måste ju berätta vad G sa när jag visade honom sideboardet som jag visade er: "Ska vi åka och köpa det imorgon?" Haha härlig va? Tänk om han kunde vara lika positiv till alla mina förslag och idéer;)

Trevlig Lördag på er!

Kramelikram

 
 

Kommentarer

  1. Åhh om man ändå bodde nära örebro, va glad jag vore. Otroligt fina fynd.
    Trevlig kväll.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Jaa. ibland är det riktigt riktigt skojsigt att shoppa.. man behöver det ibland :)

    Ha en fin kväll.
    Kram Amanda

    SvaraRadera
  3. Åhhh, vilka fina textiler och äggkoppar du har fyndat. Jag älskar Greengate.
    Ha en fortsatt fin kväll
    Kram kram
    Nelya

    SvaraRadera
  4. I love Green gate, har den ljusblå serien:-) nog blir man glad av att shoppa alltid;-) så är det ju i land man känner sig lite nere o då kan man faktiskt bli lite glad av lite nya saker!! Det var du VÄRD!! Nu ska jag sussa, har haft några tjejkompisar här ikväll .
    Kram på dig Sofi!!
    Tack för att du håller koll på mig;-) så ska jag vaka över dig o försöka se till att hakan är uppåt;-)

    SvaraRadera
  5. Sv. Kul att du gillar min blogg och glad att kunna inspirera. Du är varmt välkommen tillbaka :)

    SvaraRadera
  6. Nä Sofi, jag blir gladare av att resa än att shoppa. Jag läser resemagasin och sparar på shoppandet så jag kommer iväg på min drömresa någon gång.

    SvaraRadera
  7. Hej !!

    åh, va fina, jag ä stöllig greengate.. vilken lyllos du är och rea dessutom.. Kul !!!
    De ligger nått i uttrycket shoppingterapi ;)

    Kram

    SvaraRadera
  8. Superfina shoppingfynd, förstår att du blev glad av det där - det hade jag också blivit! Visst blir man en smula lyckligare av att shoppa? Kramis!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg