Ett tips!

Hej kära vänner!

Tänkte först bjuda på ett recept på Vegetarisk lasagne som jag gjort idag... MEN det blev inte alls så gott som jag trott så vi skippar det:)

Istället passar jag på att tipsa om superbra och snygga termos muggar!

Termos muggar från åhléns

Den höga större muggen har jag fler av (toppen bra!) men de små ska invigas imorgon på jobbet:)


Kan användas både ute och inne, de håller värmen bra och är väldigt "goda" att dricka ur. Perfekt för oss som är ute mycket och oftast får ta en kaffe i farten, så att säga;)

Muggarna finns på Åhléns för den som är sugen på att shoppa lite!

Imorgon är det Fredag!!!

Vad ska ni hitta på i helgen?

Kram på er! 

Kommentarer

  1. Jag tror du jobbar på en förskolan va? ;-)
    Faktiskt så är jag själv utbildad förskollärare och fritidspedagog, men jobbar istället på universitetet.
    Dock har jag inte blivit så "stor" än och har inte lärt mig dricka kaffe, men varm choklad gillar jag;-)
    Imorgon är jag ledig - så skööööööönt!
    Ha det fint Sofi!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Wow, vilka snygga muggar! De skulle passa mig också som jobbar ungefär som du! Trevlig helg på dig, kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Termos muggar har jag... i kartong nånstans ouppackad... klyftigt hihi.
    Hoppas du har en fin dag ♥
    Kram Mia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg