Svart!

Hej mina vänner!

Ikväll har vi en mycket trött bloggerska som har jobbat drygt tolv timmar i sträck... Hade visst bokat in mig på en datakurs ikväll;) 

Men kunde inte låta bli och titta in här en liten stund!
När vi var hos mina föräldrar i helgen så fick jag med mig den här gamla fjärilstavlan hem, jättefin tycker jag. Ramen behöver bytas och jag är så sugen på en svart!


Är inne i en "svart" period just nu. Vitt och svart är ju så snyggt ihop!

På torsdag ska jag och min vän Emma ha en hel eftermiddag/kväll på stan, då ska jag se om jag hittar en snygg svart ram, och lite till såklart:)

Snart dax att krypa ner i sängen och läsa Drömhem & Trädgård!

Kram på er!

Kommentarer

  1. Kul att hitta in här! Lampan i förra inlägget är skitsnygg! Mariebergsgallerian ... där har jag varit många gånger om det är i Örebro du menar. Är nämligen uppväxt i Hallsberg. :-)
    O så fick vi hem en Brukabyrå häromdagen, men den med en massa lådor, som en köpmansdisk. Brukas möbler är så fina!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det blir nog kanoners med svart ram =)
    Kram mia

    SvaraRadera
  3. Jättefin tavla som säkert kommer göra sig toppen med svart ram!
    Kram på dig!
    /Anna

    SvaraRadera
  4. Hej igen !!

    Vilken gullig tavla, håller med dej om det svarta och vita, så smakfullt !!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Fin! Du har ju också en snygg fjärilstavla, hihi. Jag tror en svartram blir tokbra.

    Min tavla har jag beställt från nätbutiken blackballoon. Jag gjorde en liten snålvariant (eller rättare sagt smart- variant) För jag hittade dem på Tullhuset i västerås inramade och då kostade de en slan. Men om man beställde endas planchen kostar de inte alls lika mycket. SEn köpte jag en svart ram på IKEA bara.. blev MKT billigare, hihi.

    Kram Amanda

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg