En ny förälskelse...

Det började för något år sedan när jag såg deras underbara tapeter... När vi sedan var i Stockholm i december blev jag helt såld!:) 
Jag säger bara PIP Studio! Dessa underbara mönster och färger gör mig glad långt ner i tårna!:) 
Här i Örebro finns det inte så många butiker som säljer PIP Studio (än!) men när jag var på stan med svärmor i lördags så sprang vi in i en liten inrednings och klädaffär som heter Huldas, och där fanns dom...

Lattemuggar från PIP Studio
Två ljuvliga muggar (som för övrigt matchar med de HÄR) fick följa med hem, och mer lär det bli!

Här kommer lite mer fint från PIP Studio...




















Man vill ju bara ha allt! Men det går ju verkligen inte för sig... Tydligen:)

Har ni nån liknande förälskelse?

Apropå förälskelse så har jag kommit på en riktigt bra Alla-hjärtans dag present till G, kan ju inte dela med mig av det än eftersom jag vet att han kikar in här titt som tätt;) Nyfiken som han är... Det bästa är att han inte har en aning om vad han ska få!!! Hihi...

Nu ska jag kika runt hos er!

Kram kram

Kommentarer

  1. Ja visst är PIP Studio ett helt underbart märke! Vi har den rosa tapeten i stora tjejens rum:) Ha en bra kväll, kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Helt uunderbara verkligen!! Jag är ju såld på Green Gate - som i totalsåld, och IB Laursen och många många fler fina danska designgrejer. Lite kär är jag också i Lexington;-) Hmm, det börjar likna bigami tror jag, ha ha =)
    Hoppas din start på veckan varit bra!
    Har varit riktigt skönt att bara vara hemma idag=)
    Kan du inte skriva till mig vad du hittat på?? Jag är ju såååååååå nyfiken!!=)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Kanoners!! Jag syr ett kuddfodrl till min svärmor som fyller år på onsdag=) Deras hus heter Lindgården så jag broderar det på. Jag tror att hon kommer gilla den;-)
    Sov så gott!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Superfina muggar, ja et andra också såklart..;)
    Nej har nog ingen riktig sån förälskelse, varierar så mycket för mig..men just för dagen är jag såå svag för Tine K och hennes vackra lampor, kuddar mm mm..:)

    Spännande med en liten överraskning på gång..!

    Ha de gott
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Ja visst är de fina. Man kan förälska sig i mer än en mugg eller porslin. Jobbigt det där haha. Tur man kan ha flera av sånna älsklingar men bara EN av den riktiga sortens kärlek :)

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  6. Vilka superfina muggar! Gillar verkligen de översta med grå botten och fåglar :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg