Sovmorgon!

Efter ett väldigt lyckat nyårsfirande tillsammans med goda vänner så började vi året med en riktig sovmorgon! Frukosten åt vi sen framför tvn, så mysigt! Ska tillägga att här i Örebro snöar det för fullt, härligt!
Tror vi håller oss inne idag, kollar på skidor och laddar för morgondagen då jag ska börja jobba igen, G är ledig en vecka till, lite fuskigt kan jag tycka;)


Igår plockade jag bort det mesta av julen, hyacinter och granen får dock vara kvar några dagar till.
Så här ser det ut på halvmånebordet nu...


hyacinter...


Lärkkvistar..




Älskar julen men tycker ändå det är skönt att plocka bort den, blir så "rent" och snyggt då;)


Hur har ditt år börjat?


Nu ska jag se om G behöver hjälp med snöskottningen innan jag bänkar mig framför skidorna:)


God fortsättning på det nya året! 


Kram på er!

Kommentarer

  1. Tack för din fina hälsning! Önskar dig god fortsättning på det nya året!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Jag vill önska söta dig en god fortsättning!
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Ja, jag har fått ha sovmorgon mest hela dagen idag;-) Skumpa sätter verkligen sina spår...
    Hoppas du haft en skön dag!
    Nu ser vi fram emot ett nyy fräscht år framför oss - jag laddar för min sambos 30-årsdag på onsdag!!! Lite överraskningar är på g;-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Vi inledde också med en riktigt lång sovmorgon igår och sen blev det lek och promenader i snön. Idag har tyvärr nästan all snö smält bort igen men förhoppningsvis blir det väl mer snö snart.

    SvaraRadera
  5. Kikar bara in och säger att jag varit här o tittat- vad mysigt ni har det!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg