Kuddar!

Hej alla fina!

En bra dag har jag haft! Härligt!

Sitter just nu och surfar runt lite, är så sugen på några nya kuddar till soffan:) Svarta och vita förstås!;) Vet bara inte hur jag ska "sälja in" min idé till min kära sambo... Vet inte om kuddar ligger så högt på prioriteringslistan...;);)

Här har jag hittat några godingar i alla fall!

Nummer kudde från Mio möbler

Kuddar från Tine K Home

Kuddar från EM
Några av de här kuddarna skulle nog bra gärna vilja flytta in till oss, tror ni inte det???:)

Nu ska jag kolla på mästerkockarna!

Kram på er!

 

Kommentarer

  1. Åh nummerkudden gillade jag =)
    Hoppas du har en fin kväll
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Jättefina kuddar, gillar nummerkudden och de från Tine K bäst=)
    Fjäsk fjäsk och åter fjäsk - funkar ALLTID ;-)
    Lycka Till!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Vilka fina kuddar du bjuder på =)
    kramkram i massor!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg