Ut med Julen!!

Hej på er!

Hoppas ni mår bra denna trettondagsafton?!
Här är det i alla fall toppen! Vi har haft planeringsdag på jobbet idag och varit väldigt effektiva, vilket känns bra! Sen att vi är lediga några dagar är ju också trevligt:)

I morgon åker julen ut! Då ska det städas och fixas. En sak som jag däremot tänkt ha kvar ett tag är min moss stjärna...




Tycker den står bra där bakom ljusen, vad tycker ni? Inte är den för julig?:)


I natt är det dags för en mycket trevlig tradition, det är nämligen så att Sverige spelar JVM-final i hockey och det kan man inte missa i vår familj:) 01.45 ringer klockan, då gör vi ordning mackor och varm choklad, sen myser vi ner oss i soffan med filtar och heja på Sverige! Så mysigt!

Inga sötsaker har det blivit den här veckan det känner jag mig nöjd med!


Ha en trevlig kväll!


Kram kram
 
 

Kommentarer

  1. Idag har jag slängt ut julen, roligt att plocka fram men roligt att plocka tillbaka också! Ha så mysigt inatt med hockey, choklad, mackor och G förstås! Här ska sovas- är så trötter ikväll! Hoppas allt är bra, vi får ses snart tycker jag! Kram kram Emma

    SvaraRadera
  2. Här har också julen fått åka ner i sina kartonger igen :)
    Ditt fina mosshjärta tycker jag passar så fint där!
    Ha en fortsatt mysig kväll och en mysig natt i soffan med hockey´n :)
    Själv börjar jag sju i morgon bitti så jag kommer nanna gott då!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Visst är det lite skönt att slänga ut julen, men vissa julsaker är lite för "ojuliga" och fina för att packas ner. Hemma hos mig får nog en och annan "ojulig" julsak stå kvar.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg