Dagens blogg och brödbak!

Hej på er!

Här har ni en glad men trött tjej! 
Fick en mycket trevlig överraskning när jag kikade in här! Min lilla blogg är Dagens blogg inne hos Vardaxlyx , så fantastiskt kul och hedrande! Tack fina du!
Kika in till henne, hon bjuder på massor av inspiration och otroliga mat och bak recept!!!

Thaigrytan som jag gjorde igår blev jättegod, så den rekommenderas varmt! 
Senare på kvällen kom G på att det vore gott med nybakt bröd till frukost, så vad gjorde han... Jo bakade såklart (medan jag låg i soffan och kollade på tv:)) Det var också ett Anna Skipper recept, vi har snöat in lite där känner jag;) Ljuvligt smakade det i alla fall!:)

Kökshandduk - Bruka design, Brödform - IB Laursen

Nu mina vänner ska jag kika runt och se vad som hänt hos er!

Önskar alla en mycket trevlig kväll!

P.s Ni hejar väl på Sverige ikväll?!:)

Kram på er!

Kommentarer

  1. Hihi sådär är min karl med, rätt som det är bakar han eller så, myyysigt!
    Grattis till dagens blogg, va roligt =)
    Ha en skön kväll
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. MASSA kärlek till dig =)
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Brödet ser supergott ut!! När vårt kök blir klart ska jag baka så det står härliga till :-) Nu har gjort det men med ganska stort möda och besvär om man säger så;-)
    Jag är inte så sportintresserad jag, då får det vara dans eller gymnastik eller så =)
    Må så gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Jajamen.. och Sverige vann, Tjohoo!!

    Va roligt med utnämningen Dagens Blogg :) Grattis grattis,

    ha det fint.
    Kram Amanda

    SvaraRadera
  5. Vad gott med hembakt! Och vad kul med utmärkelsen, inte undra på när du skriver så bra och har en så fin blogg!

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Vad gott med hembakat :) och grattis till dagens blogg...

    Ha det bäst !
    Kramar Maria

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg