Listan...

Måndag och första dagen på jobbet för i år:) Tänkte dela med mig av "Att göra listan" som jag knopat ihop:)

Att göra i hemmet 2012  (renovering, inköp och fix)

DEL 1
  • Målning av gästrummet som i dagsläget är grönt och cremevitt:) När vi flyttade in i huset (sep 2011) valde vi att inte göra något. Huset är byggt 2003 så det mesta är ju riktigt fräscht, men nu är det dags för gästrummet att bli vitt. Det är snyggt och jag är sugen på att måla!:) 
  • Ett stort vitrin eller linneskåp vill jag ha i mitt pysselrum, tror i ärlighetens namn att det kommer ta ett tag för mig att få ordning där men ett stort skåp skulle underlätta. Nån som har ett skåp att sälja till mig? Liknande de här?;)



(bilder lånade från nätet)
  •  Få ordning i vår tvättstuga... Vi har en stor tvättstuga som jag är väldigt glad över, men det är också vår groventré och återvinningsrum;) Det stör jag mig på!! Dags för lite ordning och reda

Det var första delen på listan, fortsättningen kommer en annan dag:) Nu ska jag återgå till jobbet!

Ha en toppendag vänner!

P.S Skulle vara kul och veta vad ni har på er Att göra lista?:)

Kram på er!

Kommentarer

  1. Kommer bli fint,fastän jag tycker att det är fint som det redan är! :) Jag har en sak på min "to-do-list": flytta!! ;) Så länge man bor i hyresrätt är det inge roligt att inte få göra nåt på sitt egna vis.. :(
    Kram o tack för senast!

    SvaraRadera
  2. Vilket vackert skåp! Ett sånt skulle jag verkligen vilja ha, superfint.

    Min att göra lista är inte så lång för tillfället, men man har ju trots det alltid nåt att göra.. hihi det är konstigt det där.

    Ha det fint. Hoppas du haft en fin start på det nya året.
    Kram Amanda

    SvaraRadera
  3. Det var en bra lista!!! Har svarat på min blogg idag hur vår lista ser ut :-)
    Hoppas det gick bra att börja jobba idag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Håller med att det var verkligen en bra toDo lista! Ser fram emot andra delen ;)
    Kram kram
    Nelya

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg