Award!

Hej vänner!

Idag har jag fått min första blogg award!  Nej vänta, jag har fått tre!!!


Känner mig jätteglad och stolt över att de finns dom som tycker om min blogg så mycket!::)
Stort Tack till Liza som har Lizas Lantliv ,Jenny som har Jennys gömma  och Anna som har Ekenäsliv  för den här utmärkelsen!

 


Liebster är ett tyskt ord som betyder "käraste" och utnämningen ges bara till bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter.

När man får denna utmärkelse gör man följande:


* Tackar den som givit utmärkelsen och länkar.

* Skriver ner fem bloggar som awarden ska lämnas vidare till, och meddelar detta med en kommentar hos dem.

* Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare.

De här fina bloggarna ger jag awarden till: 
  • Anna med bloggen Ekenäsliv - Vi har följts åt sen vi båda flyttade in i våra hus, en fantastisk tjej som ger mig mycket glädje och inspiration, både genom sin blogg och genom sina gulliga kommentarer! 
  • Jenny med bloggen Jennys gömma - En kreativ tjej som bjuder på mycket fina och inspirerande bilder!
  • Systrarna M och Jag - Tre sytokiga och mycket duktiga tjejer!
  • Liza med bloggen Lizas Lantliv - En mycket inspirerande och go tjej och blogg!
  • Amanda med bloggen - House of Mandy - Otroligt fina inredningsbilder tagna av en härlig tjej!
Jag skulle kunna ge awarden till många fler, det finns så många bra och inspirerande bloggar där ute! 

Än en gång: Tack, tack, tack!!!!

Nu kommer jag sov så gott i natt:)


Kram på er!



Kommentarer

  1. Tack fina!!! Kan faktiskt inte låta bli att ge dig en tillbaka!! ;-)
    Natt natt och stor KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Tack goa du! Roligt att du ville ge mig en tillbaka! :) Ha en bra fortsättning på denna måndag, kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Tack söta du! :) Guu va glad jag blir! Nu blir det svårt att klura ut vilka man ska skicka vidare till... jag ska minsann fundera lite :) hihi (Och skriva klart mitt PM.. så jag är "ledig" i sinnet)

    Ha en fin kväll!
    Kram Amanda

    SvaraRadera
  4. Tack finaste Sofi! Jag ska försöka mig på en sådan nån dag, men du får en tillbaka här och nu, om inte annat! Stor kram Emma

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg