En liten torsdagshälsning!

Fullt upp har jag haft de senaste dagarna! Blev sent både igår och idag, men nu är det ju inte ett dugg synd om mig för det, jag har ju bara gjort roligheter!;) Igår var jag hos min duktiga frisör Carro på Salong FOLK och idag har jag och min vän Emma tillbringat eftermiddagen och kvällen med att shoppa, äta och skvallra!:) Så trevligt!




Två tunikor, födelsedagspresenter och lite annat smått o gott blev det. Kunde inte motstå dessa söta pärlhyacinter, visst är de ljuvliga!?

Nu ska jag kika runt hos er innan jag går och nattar!

Kram på er!

Kommentarer

  1. Va roligt med lite nya grejer.. det behöver man såhär på den nya året för att få en liten nystart!

    Ha en trevlig helg.
    KRAM Amanda

    SvaraRadera
  2. Pärlhyacinter är så fina.
    Kul att unna sig lite nytt =)
    Kramen ♥

    SvaraRadera
  3. Å tusen tack för din fina kommentar inne hos mig! Kul att det var Det Marieberg. :-) Pärlhyacinter, så fint! Får mig att längta ännu mer till våren ...

    Kram kram!

    SvaraRadera
  4. ...du har nåt att hämta på min blogg! ;)

    SvaraRadera
  5. Jättesöta!!!
    Hoppas du får en riktigt härlig fredagskväll denna fredag den 13:E ;-)
    Kram på dig!
    /Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg