Helt överens!

Go kväll!


Jag vet inte hur det är hos er (?), men här hemma är vi inte alltid överens om vad som är fint till hemmet... därav blandningen:) 
Nu när vi tagit bort stjärnan i vardagsrummet så behöver vi en ljuskälla till, helst i fönstret. Saken är den att jag tycker inte att det finns så många fina fönsterlampor i vanliga lampaffärer, men igår när vi var på Mariebergs Gallerian så säger min älskade sambo: Vi kan väl gå till Nice presenter (en av mina favoritaffärer) och se om de har någon fin lampa! Så fort vi klev in i butiken så hittade han en jättefin fönster/tak lampa. Då var det lika bra att slå till på en gång!!!




Nu ska denna tjusiga lampa pryda ett av fönstren! Men vet ni vad?;) Jag glömde kolla vilket märke det var, så det kan jag tyvärr inte tala om, nån som vet?

När vi ändå var på Nice så passade vi på att spana in deras fina sideboards från Bruka Design... 






Vi var helt överens om att det här (fast med vit yta) skulle passa perfekt i vårt kök, vi gillar ju båda Bruka design så det var inte så svårt. Tyvärr så är det för högt! Sorgligt men sant och så tråkigt!:(

Nu mina vänner så har jag suttit alldeles för länge här! Tvätten hänger inte sig själv idag heller!:)

Innan jag slutar måste jag bara få säga hur glad och tacksam jag är för mina awards som jag fick igår, TACK det värmer mitt hjärta!


Kramen





 

Kommentarer

  1. Superfin lampa!!!
    Och det där sideboardet är ju bara så galet fint!!! Jag gillar det med den ytan som är på bilden. Men vi har ingen plats för något sådant...
    Men, vi ska ju snart till och bli med nytt kök så vad gör väl det;-)
    Kram på dig!!
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Jättefin lampa.
    Och sideboarden= namnam. Den skulle jag vilja ha i köket juh...
    Önskar dig en fin kväll.
    kram Mia

    SvaraRadera
  3. Vilken fin lampa ni hittat, blir roligt att se var den hamnar! kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Jag vill springa in och önska dig en trevlig tisdag!
    Kramkram

    SvaraRadera
  5. Åå så mkt fint! Brukabordet är ljuvligt!

    KRAM Amanda

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg