Sköna Söndag...

En härlig mys, städ och fixardag har vi idag! Jag kan verkligen längta till att ha en heldag hemma, få gå runt med dammtrasan, plocka och skrota runt:)

I köksfönstren har vi min nya favorit växt/träd myrten, tycker de är så söta! Får se till att hålla dem vid liv bara, fick se att blommorna i mitt pysselrum var helt döda:( Kanske betyder att jag borde vara där inne lite oftare och pyssla!;)



Lampskärm från Himla, krukor från Miljögården

Nya lampan har fått komma upp i vardagsrumsfönstret, är faktiskt riktigt nöjd över vårt köp:)



Gårdagen ägnade vi åt att hjälpa våra kompisar o flytta, vi var många så det gick ganska fort och blev en mycket trevlig tillställning!:)
På kvällen åkte vi till ett par andra kompisar, lördagsmyste och planerade lite inför sommaren. Tillsammans med dom så har vi hyrt en gård på Gotland, det ser jag verkligen fram emot. Varken jag eller G har varit där så det blir kul! 
Har ni varit där (?) och sitter inne på några bra tips på sevärdheter eller dyllikt så tar vi gärna emot dem! :)

Önskar er en fortsatt mysig och trevlig Söndag!

Kram kram

Kommentarer

  1. Halloj! Myrten är verkligen ett fint träd men jag har inte vågat mig på det ännu... Har däremot haft en "kusin" här hemma, tror att det heter Myrsine. Tyvärr har det också dött nu... Har alltså ingen större lycka med gröna växter! ;)
    Önskar dig en fin söndagkväll!

    kram kram

    SvaraRadera
  2. Jag har inte heller varit där.. skulle dock gärna vilja åka dit nån gång!

    Fina lampor du visar :)

    Ha det fint.
    Kram Amanda

    SvaraRadera
  3. Myrten är lovely!!
    Gotland va jag till på klassresa, minns att det va så underbart där.... så ni får det nog toppen =)
    Trevlig kväll.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Jag vill önska söta dig en kanon trevlig söndag och en kanon trevlig vecka!!

    SvaraRadera
  5. Så fina de är Myrten, är de svåra att sköta?
    Ja, Gotland är ju bara ljuvligt!! Hoppas du kommer ihå det jag skrev till dig förra gången;-) Glöm inte Fårö och Sudersand - helt magiskt!!!
    När det gäller shopping är Ladan i Hemse ett tips och Kustnära inne i visby är en riktig höjdare!!!
    Och Krusmyntagården, jättemysigt! Vi var tidigt på säsongen och då hade de inte börjat med grillkvällarna, det gör de i början av juli, boka det det tror jag är RIKTIGT trevligt =)
    Oj, oj, oj så mycket kuligt ni har att se fram emot!
    Ha en fin fiin måndag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Ja visst är det härligt med såna dagar..:)
    Blev jättefint med lampor & myrten..älskar också dom blommorna:)

    Ha en fin dag
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  7. Klart du måste pyssla mer, pyssel är balsam för själen... vilken underbart fin blogg du har, var rädd om dig och ha en fin dag, kram L

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg