Tyck till!

Välkommen helgen! Du är mycket efterlängtad!

Visst är det något speciellt med fredagar, allt går liksom lite lättare då;)
Innan ni sätter er i soffan och fredagsmyser så kan ni väl hjälpa mig med en sak? Vi ska på dop imorgon och jag är lite osäker på min klädsel... 
Denna tunika/skjorta funderar jag på att ha...

Tunika från Peak Performance
Till den tänkte jag ha svarta byxor, silversmycken och svarta stövlar... Är det för "nerklätt" på ett dop??
Nu får ni hjälpa mig här! Tack!;)

Vårt fredagsmys börjar efter att G varit och tränat, då köper han med sig god mat hem och sen blir det mys framför tvn hela kvällen:) Men innan dess hinner jag gotta ner mig i nya Lantliv, underbart!



Ha nu en riktigt härlig fredagskväll mina vänner!

Kram på er!

Kommentarer

  1. Jaaaa jag tycker absolut att du kan ha det, låter jättefint!!!!
    Kul med dop:)

    Önskar dig en mysig kväll & en härlig helg
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. ABSOLUT inte nerklätt. Du skulle se KANON fin ut!! Kramkram sötaste och ha en underbar helg!!

    SvaraRadera
  3. Superfin tunika! Den tycker jag absolut passar. Ha det så gott, Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Absolut kan du ha det och du kommer att bli superfin !!
    Visa bilder på dig sen:-)
    Ha det så trevligt på dopet!
    Fredagskram kommer här!
    /Anna

    SvaraRadera
  5. Det där blir ju kanon =) du kommer vara superfin!
    Hoppas ni får en fin dag.
    kram Mia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg