Siktet inställt på rosa!!

Hej alla vänner!

Tänk att vissa veckor är så fantastiska! Den här veckan har varit toppen bra på alla plan! Härligt! Det bästa är ju att den inte är slut än:)

Jag måste ju tacka Malin som har bakbloggen (M)alla kan baka för ännu en fin Award! Just nu efterlyser hon nyttiga bakrecept, så om du har något som du vill dela med dig av eller om du är baksugen, kika in till henne!:) Awarden skickar jag vidare till alla fina och inspirerande bloggar jag besöker, ni är fantastiska!

Imorgon ska vi hjälpa våra kära vänner att flytta, det ska bli så kul, vet ju exakt vilket lyckorus de befinner sig i:) Deras söta dotter T fyller år imorgon med så det blir lite firande också.

Vi (jag) har köpt världens sötaste present till henne. Men det var svårt o bestämma sig må jag säga, ville typ ha allt i leksaksaffären:) Helt ärlig så blir jag lite förtrollad när jag går in i en leksaksaffär, så jag förstår att barnen är i himmelriket;) Nu ska ni såklart få se vad jag köpte!

En ljuvlig rosa Barbie väska

En Barbie målarbok

Fick verkligen hålla hårt i plånboken för att inte köpa fler saker:) Förstår mycket väl att det är lätt att skämma bort sina barn:)

Resten av helgen har vi inget inplanerat, vilket är så skönt!
Vad ska ni ha för er i helgen kära bloggvänner? 

Kram och Trevlig fredagskväll!



 

Kommentarer

  1. Vilken gullig väska =) Massa varma kramar och hon kommer att bli JÄTTE glad för presenterna =)

    SvaraRadera
  2. Jo då det gick bra hos tandis, men jag har ont än =/
    Hoppas det släpper snart.
    Hmm, skänken är köpt på Ikea... vet inte om dom har den kvar... och höjden är jag osäker på....
    Hah, hittade den direkt på ikeas sida, här är länken =)
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40137906/

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Det var ett par riktigt bra och flickiga :) presenter du fick tag på. Hon kommer säkert bli helt överlycklig över dom!!
    Önskar dig en fortsatt mysig kväll och helg med :)
    Kramar
    Sara

    SvaraRadera
  4. Meeeeen jag tror jag smäller av så söta saker!!!! Den tösen kommr bli överlycklig =)
    Nädå, det är iiiinte så särskilt svårt att skämma bort sina barn - i synnerhet inte när man har ett bara...
    Ha en toppenkväll, nu ska jag avsluta städningen inför morgonens kalas..
    Kram kram från Anna

    SvaraRadera
  5. Hej !!

    va gulliga grejer, det måste hon ju bli supernöjd med =)
    Jag har varit och shoppat massa nya saker i fattigmanssilver så min helg är räddad ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Underbar väska, den kan hon bara bli glad för! :) kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Härligt att ta en fixa-dona dag =)
    Här vart det storstädning också idag. Lovely!
    Önskar dig en riktigt mysig lördagskväll.
    Kram Mia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg