Det sa bara klick!!!

Ja men visst! Nåt kul måste man ju hitta på när man ligger i nerbäddad i soffan med huvudvärk och nackspärr och tycker synd om sig själv;) Så nu har jag klickat hem två fantastiska (hoppas jag) planscher! Vet inte vart jag ska ha dem, men de är så snygga!! Bra pris också så nu är livet lite härligare:)


Planscherna är gjorda efter målningar av Göran Liljeberg.


Makaonfjäril och Klöverblåvinge..



Så fina!
 

Med svarta ramar kommer det bli så snyggt! Hemklickade från inreda.com 

Nu ska jag fortsätta kolla på Tv4 Play, just nu plöjer jag alla avsnitt av den danska serien "Lyxhem till salu" Det är ju inga fel att få drömma sig bort lite:)

Ha det gott och kram på er!

Kommentarer

  1. Tröstshoppa är härligt de =)
    Hoppas du blir bättre snart.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Så fina så!! Och att shoppa när man e lite hängig är mycket bra medicin;-)
    Hoppas det känns bättre snart!
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Superfina! Jag har nyligen också beställt några planscher fast i den mindre varianten. Krya på dig! kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Åhh det lät ju inte kul med huvudvärk och nackspärr. Krya på dig söta du!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg