Pigg och fräsch!

Hej på er!

Dagens inlägg går i hälsans tecken!
Känner jag mig riktigt pigg och fräsch! Inga sötsaker på hela veckan, bättre kost och lite träning gör susen:)
Har ju en tränings expert i familjen så idag hade han ordinerat hopprep och styrketräning, bara o gilla läget;)
När jag har gett mig sjutton på något så brukar jag faktiskt lyckas, det är en av mina starka sidor! (har ju en del svaga också såklart, men det går vi inte in på nu;))

Gårdagens lunch blev en god och mycket enkel sallad...


Grönsaker, fetaost och stekt kyckling. Mums!

Ni skymtar den nya köksduken från Bruka design, den är svart och vit (inte grådassig som bilden visar) och en ny favorit i hemmet.

Dagens lunch ska vi äta hos mina föräldrar dit vi ska nu!
Hoppas ni mår bra denna soliga lördag, och stort TACK för alla kommentarer angående kuddarna på sittbänken, tror jag behåller dem ett tag i alla fall:)

Kram på er!
 

Kommentarer

  1. Härligt att se fler som ska kämpa i vår... jag har 22 kilo att gå ner, tog 11 i höstas, bara resten kvar phuuuu...
    Önskar dig lycka till =0)
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Härligt med sol o energi !! Vi är på väg till överraskningen o så himla bra att man kan kolla lite i mobilen under tiden;-) ja nu är det sambon som kör, hi hi!
    Ha en härlig lördag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. mums såg det där ut..kyckling är min favvo=) kram och tack för att du var in och kikade hos mig
    ♥kram

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Va duktig du är!
    Kram från mams

    SvaraRadera
  5. Springer in för att önska dig en helt underbar lördag =)
    Kramkram söta du!

    SvaraRadera
  6. Det ser jättegott ut! Bra med nån nära som peppar! Kul!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg