Nånting svart...

Hej på er!

Idag blir det ett kortis inlägg, är tokhungrig så snart ska jag göra thaigryta a`la Anna Skipper! Vi har faktiskt testat många av hennes recept den sista tiden och de rekommenderas varmt!

Har ju pratat om att jag vill ta in lite mera svart i vårt hem, igår när jag for runt med dammtrasan passade jag på att ändra om lite, bla fick det här fatet med svarta ljus komma fram.. tillsvidare ska tilläggas:)




Nä ni, nu ska jag laga mat!

Stor kram till er denna Måndag!

P.s Fortsätter gärna att ta emot Gotlands tips! Och Tack Anna för dina fina tips:)

Kommentarer

  1. Hej söta du!! jag vill bara info dig att din superduper braiga blogg är dagens blogg hos mig =)
    jag vill önska dig en kanon trevlig dag!!

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blev med det svarta :) och så lätt att byta ut när man vill ha annat...

    Må så gott !
    Kram Maria

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg