Romantik...

I början på Januari firade G och jag fyra år tillsammans. Nu skulle jag väldigt gärna vilja skriva om alla romantiska och gulliga saker som jag gjort för honom... Men då skulle jag ljuga och det går ju inte för sig;) Jag är bra på många saker ex social, omtänksam, generös etc... Romantisk - not! Jag kollar hellre på en fotbollsmatch en lördagskväll än en mysig film tex. Å andra sidan så är jag ganska bra på att uppmuntra och visa uppskattning så... Vad är egentligen Romantik?:)

I alla fall så kom G hem med den här fina hjärtskålen för ett tag sedan...






Skålen är Bruka design och är köpt på Nice Presenter, helt ljuvlig tycker jag! Tack min fina!
Måste berätta att han faktisk fick en sak av mig med, värre är det med den där Alla-hjärtans dag presenten som han fortfarande inte fått...;)

Hur har ni det? Vem står för romantiken hos er?

För övrig så känner jag mig bättre i dag, huvudvärken är borta men nacken får jag nog dras med ett tag till:( Ska jobba imorgon, vilket känns mycket skönt och roligt! 
Kan bli dyrt att vara hemma med, finns ju så mycket fint som man "behöver" på nätet och det är ju så lätt att råka klicka hem det;)


Kram från en piggare och gladare bloggerska!!!

Kommentarer

  1. Här står vi nog båda för den. Vi brukar planera in tillsammans, ex laga god mat tillsammans och göra en vanlig dag speciell osv, det behövs inte mycket =)
    Jättefin skål!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Hej!!
    Då är grattis i ordningen då =) I Skokartongen har vi nog mera mys än romantik.. mycket levande ljus, det gillar vi båda två och lite grann gör ofta så mycket =)

    Hoppas allt ä bra
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Så gott att du känner dig piggare idag!! Samma här faktiskt, har haft nån nerv i kläm i ryggen, men verkar ha gett med sig nu:-)
    Jag är nog ganska romantiskt lagd jag, duka fint , tända ljus, laga god mat, mysa i soffan - japp med mysig film - inte fotboll;-) Att ge varandra tid och omtanke är väl egentligen det viktigaste tycker jag!
    Vet du, den skålen har jag också, hi hi. Köpte den på Krusmyntagården på Gotland i somras, de hade en hel del från Bruka där;-)
    Natti natti och kramis på dig!
    /Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg