En liten färgklick!?

Hej på er!

Underbart har vi haft det på jobbet idag med, vi har en stor skridskobana på skolgården så där tillbringar vi mycket av vår tid, barnen lär sig åka skridskor vilket är härligt att se! Imorgon ska nog även fröken ge sig ut på en runda:)

Här om dagen när jag skulle fota mina söta pärlhyacinter så stod min kaffemugg (de brukar stå lite här och där:)) bredvid och då slog det mig att kanske det skulle vara fint att ta in lite turkos i vardagsrummet... Vad tycker ni?


Fastnade för de här färgerna tillsammans, kan bli fint till våren... Vi får se:)

Eftermiddagen har för övrigt tillbringats med min bästa vän Emma och hennes ljuvliga barn!

Ses imorgon mina vänner!

Kram på er!

 

Kommentarer

  1. Turkost är snyggt i lagom skala, liiite för "stark" färg för mig och mitt hem, men jag tycker ändå det är snyggt =)
    Kramen ♥

    SvaraRadera
  2. Fin färg, jag tykcer att du ska våga;-) Själv fegar jag på kulörer och håller mig strikt till vitt, grått och lite beige, ha ha och så ROSA i dotterns rum så klart ;-)
    Så mysigt med skridskobana på skolgården!
    Glöm inte hjälmen imorgon då=)
    Natt natt!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Jätte fint det blev =)
    Älskar färg hos andra men hos lilla mig verkar det inte funka utan svar vit är den ända som kommer i. Hmm måste nog ändra på detta =)
    kramkram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg