Vildmarksliv!

Hej på er!

Ja, det känns nästan som man lever lite vildmarksliv (fast utan tält, stormkök, vilda djur etc;) med kylväskor fulla med mat:) Vår förhoppning är i alla fall att kylskåpet ska gå och laga, det finns ju som sagt roligare saker att lägga pengarna på.
 
När jag kom hem idag så stod det en till kylväska och flera fina vårblommor på trappan som gulliga mamma varit här med, det är tur vi har dom där mammorna:) Eller vad säger ni?



Fina Krokusar fick hoppa ner i en burk från Greengate och pryda mitt nattduksbord:)

För övrigt så har dagen varit bra, inte lika varm som igår men mycket härlig ändå!

Nu ska jag koppla av med nya Lantliv och Allt i hemmet!

Vad är avkoppling för dig?

Avslutar med en stor Kram till alla er som kikar in till mig, jag blir så glad!

Kommentarer

  1. TIPS: http://www.leilasgeneralstore.com/

    Mycket fina saker där du! ;)

    SvaraRadera
  2. Mysigt..:-) Allttid skoj att få lite härliga blommor!!!
    Jag har tyvärr inte min kära Mor kvar i livet men jag har mina fina flickor som jag kan skämma bort istället<3

    Må så gott kraaam Susanne

    SvaraRadera
  3. Mammao, ja så länge man har en mamma är man barn så är det bara! Och jag vet hur känskan att vara mamma också är, man gör allt för sina barn så är det bara!
    Så söt krukusarna var i burken, härligt vårigt vännen!

    Blev ingen inredningsparty ikväll, kände mig så hängig så nu ska jag krypa till kojs. Svårt, men jag måste lära mig att säga nej när kroppen säger så och det gjorde jag ju idag;)

    Natti natt!!
    Kraaaaam Anna

    SvaraRadera
  4. Jag håller tummarna för att kylskåpet går att laga!
    Avkoppling för mig är att ta tillvara på ögonblicket här och nu, gärna i vårsolen eller med en bra bok.

    Ha det gott/Kram Lussan

    SvaraRadera
  5. Kylskåpstrubbel är inget roligt, hoppas det går att laga.

    Avkoppling för mig är att läsa en mysig inredningstidning, gärna Lantliv eller sköna hem.

    Ha det så gott i vårsolen.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Blommigt! Underbart! Jag har sått paprika, chili, tomat, luktärter och bönor. Spännande =D

    Ska du så något?

    kram Madeleine

    SvaraRadera
  7. Avkoppling för lilla mig är min motion och min bakning/matlagning =)
    Kram denna underbara dag!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg