Min inspirationsbank!

Hej hej!

Idag har vi en gladare och framförallt piggare bloggerska! Lite mer sömn gjorde susen:) Nu känner jag att energin är på väg tillbaka! Tack för era gulliga kommentarer, de värmer i hjärtat! 

Igår när jag satt framför datorn utan någon inspiration så kom jag på att jag skulle göra min egna lilla inspirationsbank, en mapp där jag har bilder som gör mig glad och inspirerad. Istället för att plocka ut pengar från "banken" så plockar jag ut idéer och positiva känslor och tankar istället! Bra va!?:)
Här är några av bilderna som jag ska sätta in i min bank:)









(Bilder hämtade från nätet, bla Pip Studio, Greengate och Tine K)


Finns verkligen hur mycket som helst där ute, min bank kommer bli full av härliga bilder!

Vad gör du för att få tillbaka lusten och inspirationen när den försvinner?

Någon som sett tv serien Bron? Vi köpte Dvd boxen och ska börja kolla på den ikväll, men först blir det en kik in till er!
  
Persikokvistarna (ja visst är de söta:) köpte jag på Blomsterlandet!

Stora kramen till er!

Kommentarer

  1. Men Tack snälla rara du, vad glad jag blir:)

    Åhh vilka fina bilder..bara ääälskar den med den härliga sittbänken framför fönstret med alla härliga kuddar<3 Lovley!!!

    Önskar dig detsamma & HEJJA LOREEN!!!!! (jag kan hejja lite åt dig också..;)

    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  2. Så herlige og inspirerende bilder du viser, og godt at gnisten er tilbake! Utrolig kjedelig å "gå tom"... ikke gøy!

    Ønsker deg en fin og inspirerende helg!
    Klem:)

    SvaraRadera
  3. Vilken fantastisk idé!!!
    Tycker att jag varit jättetrött denna veckan och det har inte blivitmycket gjort för min del, tycker jag..
    Kom hem från svärmo för en stund sedan, vi har ätit gott, tagit ett glas vin och haft det mysigt.
    Nu ska jag faktiskt för en gångs skull gå och lägga min innan elva.. Och så ska jag bläddra i min bibel, "Romantiska Hem och Inspiration i Vitt" helt underbar bok och föregångaren till "lev Vackert"
    Imorgon är jag ledig = sovmorgon!!!
    Stor kram till dig och tack själv söta du, du må tro jag blev alldeles rörd av din kommentar..
    Kraaaam Anna

    SvaraRadera
  4. SÅÅÅ fina bilder:) jag gillar din blogg...bra inspiration.
    Jag önskar dig en superskön helg med hopp om vårsol:)

    LOVE Maria på inredningsvis

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga insp-bilder. Vårkänsla =)
    Önskar dig en fin fredag.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder de där runda kuddarna från pip har jag - ska till min lilla kyrkstuga - så fort snön är väck:)


    Kram Maud

    Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

    SvaraRadera
  7. Jösses, du har verkligen hittat inspirationsbilder, härligt!!!

    ha nu en jätte fin helg!
    kram Madeleine :)

    SvaraRadera
  8. Jag har också en liten inspirationsmapp! Lätt att titta in i och hitta lite ny energi!!
    Kram och ha en bra helg!

    SvaraRadera
  9. Vilka underbara inspirationsbilder!!!=)
    Önskar dig en skön helg.

    Kram Thess

    SvaraRadera
  10. Hallå!

    Jag hittade en söt liten body på Hm till den lilla tjejen. Inte så svårt att hitta nåt sött där. Finns en hel del.

    Nu är det fredag igen. Härligt!
    Har ni några speciella planer denna helg?

    Ha en fin eftermiddag och kväll! Kram Maria

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg