Väskor!!!...

Hej på er!

Tittar in för andra gången idag:)
En ljuvlig dag har jag haft, stannade till på Blomsterlandet på hemvägen och köpte med fina blommor som jag planterade i krukor på trappan, Det blev så vårfint! Bildbevis kommer i helgen:)

Nu till något helt annat. Jag är inne i en väskperiod och har valt ut några av mina prisvärda favoriter!















Ja, jag vet att de är snarlika men jag gillar allihop! Den sista har jag redan och är från HM.
Den var nästa gratis! 199:- det gillar vi, eller hur tjejer?:) 
De två mittersta kommer från Åhlèns och den första, ja den har jag glömt var den är ifrån, nån som vet?

Imorgon är det Fredag och den här veckan lider mot sitt slut. Det blev en mycket bra vecka tack vara min underbara kollega Jenny och två bra vikarier;) Härligt var ordet!

Trevlig kväll!

Kram på er!



 

Kommentarer

  1. Fina väskor!!! Jag har lite fallenhet för väskor med, men måste inse att jag har liiiite för många och kanske borde välja ut några och INTE köpa hem fler;) Nu överdrev jag kanske lite, men iaf;)
    Ta hand om dina myrten, de överlever säkert i ditt pysselrum!
    Här har fixats dagen lång, nu ska jag stupa i säng=) Allt ska vara undanröjt tills på måndag då huset storstädas medans jag är på jobbet! Hur underbart är inte det?? :)
    Ha de fint!
    Natti natt,
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Jag är ingen väskfantast . Har alla mina saker i jackfickorna . Har bara en liten svart axelremsväska som jag använder enstaka gånger .
    Men visst tycker jag dom är snygga .Den nedersta bilden och den blommiga väskan gillar jag bäst .
    Snart ska jag på Thairestaurangen och äta med maken och två vänner .
    Ha en fin helg ♥
    Kram ♥

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg