Tråkiga utgifter:(

Så varmt, soligt och härligt har vi haft idag! Våren har kommit till Örebro:)

Allt vore frid och fröjd om inte vårt Kylskåp gått sönder i natt!!! Fy f-n rent ut sagt, nästan all mat har vi fått slänga:( 
Vi ska ta hit en reparatör men det lutar åt att det blir en ny kyl och frys (hoppas inte), frysen fungerar utmärkt men vi vill ju att de matchar:) Så ikväll har vi varit och kikat runt på olika ställen som säljer hemelektronik. Eftersom vi ska ha i rostfritt så blir det lite dyrare också, så tråkiga utgifter:( Ja ja, det kunde vara värre;) (har fortfarande en förhoppning om att det kan lagas:)


Ljuva Tulpanerna är till er! Tack för alla söta kommentarer om mina kuddar, blir ju jätteglad av alla lovord! Ni är ju bara bäst!






Nu ska jag snart stupa i säng! 

Stor kram till er!

Kommentarer

  1. Visst är det roligt med eget hus ;-)

    SvaraRadera
  2. Att det kostar vet vi allt om;) Men då har jag ändå en kusn som jobbar på Siemens vilket gett oss BRA rabatt!
    Sen är det en annan sak när man inte planerat för det oxå, finns ju så mycket annat man vill ha!
    Nu ska jag med hoppa i säng, är fortfarande lite skakig i huvudet efter gårdagens migränanfall, IGEN!! Visst är det märkligt, jag har fått det av min syster efter transplnantationen..

    Natti natt i vännen!!
    Hoppas de går att laga så du kan shoppa lite fina vårsaker och inspirera med;)
    Stor kram <3

    SvaraRadera
  3. Åhh så tråkigt..hoppas, hoppas det går att laga så du kan göra något roligare för pengarna..:-)

    Tack för dom ljuvliga tulpanerna..(jag suger åt mig jag..;-)

    Ha de bäst
    Kraaam Susanne

    SvaraRadera
  4. Det är alltid tråkigt med extra utgifter! Fick själv en maffig elräkning igår efter vinterns kyla! Ack så arg man blir! Hoppas att det löser sig med kylen :) Vilken fin blogg du har! Ha en trevlig tisdag! Kram Josefine

    SvaraRadera
  5. Usch så tråkigt, såna pengar är aldrig kul!
    Vi köpte nya i rostfritt när vi flyttade in i huset, jag är livrädd att dom ska gå sönder i åskan eller nåt, så dyrt ju men nu har vi satt in en jordfelsbrytare som förhoppningsvis tar smällen innan!
    Hoppas ni får ordning på det!

    Ha en bra dag!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  6. Fy vad trist. Hoppas ni hittar några fina och bra kyl och frys. Ha en bra dag.
    MVH Jessica

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg