Pysseltips!

Snart börjar uppladdningen inför kvällens Melodifestivalmys men först tänkte jag tipsa er om ett litet pyssel som min fina kreativa vän Emma gjort! En lampskärm:)








(Bilder lånade från Systrarna M och jag)

 Jättesöt! Vill ni veta hur hon gjorde? Kika HÄR


Dagen började för övrigt med en lång, god och mycket trevlig frukost på Java:) Sen har jag sytt två till kuddöverdrag som ska tråcklas ihop ikväll framför tvn! En långpromenad och lite fix i trädgården har det också blivit. Vad har ni haft för er idag?


Nu håller jag tummarna för Loreen, hoppas hon vinner!


Trevlig Lördagskväll!


Kram på er!



Kommentarer

  1. Vilken häftig lampskärm! Idag har jag inhandlat några nya krukväxter och nu laddas det för mellofinal. Ha en skön kväll, kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Wow va läcker!!! Hejar som tusan på Loreen nu:))) har gått bra att måla idag, så glad att kroppen är på min sida så stolt att jag målat hela köket själv må du tro:)
    Så mysigt med långfrukost! Vi fick brev i lådan igår, svärmor har en överraskninghelg för oss i slutet på april, spännande!!
    Ha en fortsatt mysig kväll söta Sofi!!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Åh jisses vilket jobb med lampskärmen. Och vad häftig den var!

    Rätt låt vann! Eller hur?

    Solen skiner på oss idag. Ska ni hitta på?

    Ha en fin söndag! Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Rätt låt vann :) Idag ser det inte ut som nått höjdarväder, men jag hoppas att det blir så varmt och fint till veckan som de har lovat så att vårblommorna börjar poppa fram i rabatterna. Ha en fin söndag! kram

    SvaraRadera
  5. Men ååååh vilken superfin lampskärm, vilken bra idé, fiffigt och superfint!!!! Och vilken tur att Loreen vann igår, hon gjorde verkligen ett bra framträdande:)))

    Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg