Inte alls vad jag planerat...

Hej på er!


Idag hade jag tänkt att ha en "hemma och fixa i trädgården dag". Jag gick upp tidigt, åt frukost och tog med mig kaffet ut på trappan, där satt jag en stund och filosoferade i solen och tänkte på vilka rabatter jag skulle gräva upp etc. 



 Några vårplanteringar på trappan:)

När jag kom in så fick jag för mig att kolla facebook, nämen vad stod det där? Mitt namn? Jo, jag hade vunnit en utlottning som min favoritaffär/café Smultrongården haft:) 
Gratis kakbuffé för mig och en vän, och det kära ni tackar man inte nej till (de har helt fantastiskt gott fika!).
Så den lugna hemmadagen kom av sig;) Hela förmiddagen spenderades på Smultrongården, lite shopping, mycket fika och våffelätande blev det!:)

På vägen hem ringde svärmor och ville ha med mig ut på en liten tripp, den tackade jag inte nej till heller:) Berättar mer om den imorgon..
När jag kom hem på eftermiddagen var G hemma, vi fixade tacos och nu sitter jag här! 
Dagen blev inte alls som jag planerat utan mycket bättre!:)
Sugen på att kika in till er är jag, men ska också få till lite kvalitetstid med G, en film vore trevligt:) 


Hoppas er dag varit lika bra som min!?:)


Glöm nu inte att ställa fram klockan!!!:)


Stor lördagskram till er!

 

Kommentarer

  1. Åhhh, vilken kul dag du har haft. Stort grattis till dig! Vad roligt att vinna i en sådan utlottning!
    Själv hade jag mycket trädgårdsplaner men vädret var ganska tråkig så det blev bara två krukor som planterades.
    Ha en fortsatt fin kväll!
    Nelya

    SvaraRadera
  2. Grattis , vilken trevlig vinst !
    Jag ska laga tacos i morgon . Min dotter Hanna och sambo kommer och äter med oss . Hade egentligen tänkt i dag men det passade bättre i morgon för dom .
    Mys på med film . Jag hittar inget bra på TV i dag .
    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Låter som hen helt underbar dag trots allt :) Och va kul att du vann en tävling, en kakbuffé..mums! Tack för dina fina ord! Hoppas nu att den friska luften gör nytta så förkylningen vänder år rätt håll. Hoppas din söndag blir lita bra som denna dag. Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken glädjefylld dag du verkar ha haft,och vad fint ni har med vårblommor på trappen,längtar efter att få se det,
    men det blir ju snart.

    Många kramar Mams.

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig överaskning ! :o)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg