Nystädat!

Härliga fredag!
Ni som kikar in här vet ju att jag brukar tjata om mina tidiga torsdagar, att jag oftast städar då så att det är fräscht till helgen. Igår blev det inte så mycket städning (om man inte räknar rensa avloppet!!!;) Vi struntade i alla måsten, tog en långpromenad och hade en lugn och skön hemmakväll.
Idag har jag däremot städat, så nu är det skinande rent, härligt!


Stort zinkfat och ljuslykta från CE inne Ute


Randig burk köpt på Smultrongården
(Tack Mamma!)

Lite vårfräscht i vardagsrummet (har hört att det kan bli upp till 15 plusgrader i början på nästa vecka, tjohoo!) I soffan ligger det två kuddar med nya kläder, visar en närbild när jag är färdig med alla kuddöverdragen, typ i sommar;);)

Imorgon blir det en lång och ljuvlig frukost på Java tillsammans med gamla och nuvarande kollegor, det ska bli så trevligt och gott!
Sen är det ju den stora finalen på kvällen, jag säger bara HEJA LOREEN!

Vem hejar du på?

Trevlig helg mina vänner! Ni är toppen ska ni veta!

Kram på er!

Kommentarer

  1. SÅ himla härligt med nystädat till helgen, har oxå kört ett race här hemma i eftermiddag!
    Va fint du gjort, gillar verkligen dina fina kuddar!
    Jag hejar oxå på Loreen, men gillar både Molly o Dead by april oxå! =)

    Trevlig kväll!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  2. Skön känsla när man har nystädat!
    Ha en fin fortsättning på helgen. Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Hej söta Sofi!!
    Så härligt med nystädat!! Här behövs värsta städningen sen kan jag säga;)
    Så mysigt med lite vårarrangemang på bordet! Och burken var supersöt, mammor vet vad deras döttrar vill ha;)
    Vårfräscht med nya kuddarna med! Du kan du!
    Imorgon hejar jag med på Loreen=)
    Kraaaam Anna

    SvaraRadera
  4. Vi lyckades få till en städning på torsdag denna veckan, riktigt skönt att ha gjort det när det blir fredag och helg.
    Önskar dig fina dagar!

    //Johanna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg