En lycklig tjej!




(Fjärilsplanscher Inreda.com, Skål Smultrongården, stort ljusstake Åhléns, Kruka Ce Inne och Ute)


Lycka kan ju vara väldigt mycket, men idag är det ett fungerande kylskåp! Så skönt! Nu är det lagat till ett mycket överkomligt pris och jag är härmed lite nykär i vårt fina och kalla kylskåp:) Ja, så tokig kan jag bli:) Jag är också lycklig över en bra eftermiddag tillsammans med barnen på jobbet!

Vad har du blivit lycklig/glad över idag? 

Mat gör magen lycklig så nu ska jag göra kycklingsallad.

Stor kram till er!




 

Kommentarer

  1. Vad härligt med ny kyl :)

    Hihi vad lustigt, jag kände på mig att du också jobbade i förskolan :) Tufft med såna där veckor.. Men det är bara att hålla ut!

    Nej, du är inte alls ute och cyklar! Jag håller på att starta upp en helt ny förskola :) Just nu har vi bara en avdelning som håller till i tillfälliga lokaler innan de nya är klara. Men den 2 april är det dags att flytta in, är inte alls långt kvar ju :) Då blir vi två avdelningar till... Ska bli väldigt roligt! Just nu är vi i full sjå med att planera och fundera på hur vi ska ha det, med allt från praktiska saker till vilken pedagogisk miljö vi vill erbjuda barnen!

    Hoppas du har en skön kväll!
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Härligt!!! då blir det ju utrymme för mera SHOPPING som vi gillar!
    Många saker gör mig lycklig! Min sambo, min dotter som idag sa till en granne när hon frågade vem hon gav räkningarna till: "till mamma och pappa" - oj vad det känns gott i hjärtat! Vår lilla familj!
    Ibland blir jag glad av att shoppa något fint, äta något gott, bläddra i en fin bok... Många många saker!!
    Saker jag KAN göra som jag haft problem med gör mig oxå lycklig!
    Härligt att du haft en fin dag!!
    Nu har jag publicerat artikeln på bloggen...

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  3. Verkligen suuuuuuuuuuuuuuuuperfint på ditt månbord!!!! Tavlorna gör sig jättebra!! och vad fint med skålen och ljusstaken!!!! Förstår känslan att vara glad i en maskin som lagats!! Man saknar inte bekvämligheterna förrän de gått sönder.

    Stööööörsta kraaaaaaaaaaaaamizen aka

    SvaraRadera
  4. Så roligt att läsa att kylskåpet fungerar! Vissa saker tar man för givet att de skall fungera och sen då de inte gör de märker man hur beroende man är av dom!
    Vilka fina tavlor! :) Ha en bra kväll! Kram Josefine

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg