En gammal goding!:)

  
Mammas fina gamla symaskin från Husqvarna.

Idag när jag kom hem så blev jag sååå sugen på att sy, jag har ju lånat mammas symaskin så den åkte fram. Sen varvade jag med att sy och svära! Ja, den är lite trög ibland och jag vill ju att det ska gå som en dans hela tiden (och det gör det ju INTE):) Men jag tycker om dig ändå kära gamla symaskin!:)
Vad jag sydde? Ja, det får ni se imorgon:) Gjorde även ett annat litet pyssel som jag visar senare.

Hoppas ni har en riktigt härlig fredagskväll!?

Kram på er
 

Kommentarer

  1. Åh va nyfiken ja blir nu..hmmm..men de är väl bara att snällt vänta antar jag..;-)

    Ha en fin kväll
    Kraaam Susanne

    SvaraRadera
  2. Ja, visst kan det vara tålamodsprövande med symaskiner...! :) Hoppas slutresultatet blev bra. Ha en skön fredagkväll, kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Åhhhh, va spännande!!!! Jag som är så nyfiken av mig, ska jag vänta ända!! tills imorgon;))
    Kram på dig söta Sofi!

    SvaraRadera
  4. Vad avundsjuk jag blir nu...jag har velat sy nya kuddar länge men har ingen maskin....din va ju skitcool haha
    Well får se om jag hittar en på blocket för inget är roligare än att sy saker själv och sedan va stolt över resultatet:)

    Ha en kanonhelg

    LOVE Maria

    SvaraRadera
  5. Spännande att se vad du har sytt för något :)
    Hoppas du får en fin lördag och helg!
    Kram på dig

    SvaraRadera
  6. Jag är nyfiken på resultatet.....Lycka till!

    Ha en fin helg/Kram Lussan

    SvaraRadera
  7. Gamla symaskiner brukar vara bäst =)
    Nyfiken blev jag med.
    Kramen ♥

    SvaraRadera
  8. Du e så duktig! Ska bli kul att se vad du har fått sytt :) Ha en mysig lördag! Kram på dej

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg