En nykomling!

Igår fick de nya kökshanddukarna från Greengate komma fram från sin gömma:)

Det har även tillkommit en nykomling. En härlig rosa och somrig handduk
(köpt på Smultrongården såklart:) 


Har man dåligt med väggyta i köket får man hitta på andra lösningar:) Dörren till tvättstugan fungerar ju också bra som vägg:)


Hej på er!
Ja i helgen har jag plockat in ännu mera vår i vårt hus i form av nya textiler och vårblommor!  Dagen har tillbringats med världens bästa lilla tjej, Tilda! Vi har varit på bio och titta på Mästerkatten i stövlar, SÅ bra tyckte Tilda (och jag med). Nu är jag fylld av positiv energi, vilket kan behövas inför den här veckan som börjar med två riktigt långa dagar...
Vad har ni haft för er idag?

Kollar ni på Kontoret förresten? Riktigt roligt, bra och skämmigt enligt mig:)

Trevlig kväll önskar jag er nu!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Så fina handdukar och perfekt att ha dem på dörren ju:)
    Ja, vi fixar ju kök mest hela tiden;) Och jag sköter markservice med tvätt och allt och så håller jag p i källaren med. Eftersom vi inte har något garage, ÄN!, så blir det upp-och-nedvänt överallt när man håller på på et ställe.
    Men det går framåt=)
    Önskar dig n BRA start på den nya veckan!!
    Kraaaaam Anna
    Ps: Tyra var och såg den bion med sin moster och kusiner för lite sen och de gillade den skarpt!

    SvaraRadera
  2. Hihi, ja det är klart vi kollar på Ove :) Super skönt program, som kan bli lite för mycket!! Men några skratt blir det. Önskar dig en fin start på den nya veckan! kram

    SvaraRadera
  3. Lördagen den 19/5 från kl 12.00 Blir det äntligen av!
    Vår första bloggträff i Lev Vackert Huset!
    Nu är det verkligen dags, att träffas, skratta, luncha, fika och bara njuta av livet och trevligt sällskap- Japp, det är ju en bloggträff som jag talar om så klart! Jag och Ingela har velat haft en i flera år men inte riktigt fått tummen ur (usch gillar inte det uttrycket egentligen, men ni hajar vad jag menar.) Föranmälan ska göras till vitromantik@gmail.com samt en förskottsbetalnings ska göras i samband med anmälan. Detta så att vi kan bjuda på god lunch kycklingssallad, kaffe/te, dryck och kaka. Kostnad 135:-
    Vi håller stängt för oss på övervåningen av huset så att vi till en början kan lära känna varandra där och ha lite lotteri och liknande. Vi kommer också kort presentera hur det gick till när vi förverkligade vår dröm om böckerna och butiken. Sen är det givetvis fritt att röra sig i butiken. För er som kanske vill sova kvar finns bra möjligheter bara ett stenkast bort. Se under Fliken Om Kristinehamn på vår hemsida www.levvackert.se

    SvaraRadera
  4. Hihi Ove är ju bara såå skön dock skulle jag inte vilja ha honom som granne =)
    Jätte fina handukar!!
    Jag vill önska dig en kanon bra dag och även skicka dig MASSOR med kramar!

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Ååå vad många fina färgglada handdukar. Älskar!!! =D
    Ja, vi hann med jätte mycket med fixandet. :) Kommer bilder på bloggen snart, hihi.

    Ja, du förstår, brödet vi bakade är en brödmix från ica. Helt okej bröd! Smidigt då vi gjorde degen kvällen innan så fick den jäsa i kylen över natten. Sen var det bara att grädda på lördag morgon!

    Hoppas du får en fin dag, solen skiner så vackert!

    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  6. Åh, så fint! Och roligare blir det att arbeta i köket...! :) kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Superfina handdukar!
    Gillade verkligen den blommiga, så härligt vårig!
    Åh den verkar rolig, kul att gå på bio, va längesen nu!

    Ha det fint!

    Kramar Liza

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg