Vi då?

Ja, det var nästan som de kollade på mig och undrade, vi då? Vad händer med oss nu? Vart passar vi in?



Dessa fina Myrten stod tidigare i köksfönstren men har nu fått flytta på sig när pelargonerna kommit hem. Jag gillar dem, tycker de är alldeles ljuvliga faktiskt. Nu står de i mitt pyssel(kaos)rum och förgyller det, vilket verkligen behövs;) 
Till saken hör att tidigare blommor som stått i pysselrummet gått en tragisk död tillmötes, om det är för att de inte fått tillräckligt med ljus, vatten eller kärlek vet jag inte. MEN det får bli ändring på det!!:)

Jag är på jobbet nu, sitter på min rast och knåpar ihop dagens inlägg för jag har mycket som jag vill hinna med när jag kommer hem! Städa hela huset, vara ute i trädgården, och ev (läs troligen inte) hinna med en löprunda:) 
Fantastiskt väder har vi idag med, tänk att allt går så mycket lättare då!:)
Nu ska jag gå och äta lunch!

Önskar er en riktigt härlig dag! Det är ni alla väl värda!!!

Kram på er

Kommentarer

  1. <3 Jag vill önska sötaste dig en kanon fin torsdag <3
    KRAM i massor!!!!

    SvaraRadera
  2. Tack söta du..:)

    Åhh så fint det är med myrten..en stor favorit!!!

    Den heter Hem & Trevligt, har varit så bra..jag har sålt massor:)

    Önskar dig en fin dag i solen sen
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  3. Myrten är bara så fina!
    Jag shoppade mig ett i helgen!
    Visst får man massor av energi av solen, jag vill oxå hinna med så mycket!
    Men idag blir det lite innefix, ska ha ljusparty ikväll!

    Ha det fint!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vilka rara små träd som nu får förgylla ditt pysselrum.
    Jag sitter också på min rast och knåpar ihop ett inlägg.. Hihi..

    Jag skippar dock städningen hemma sen även om det verkligen behövs. Känner mig hängig och krasslig igen. De små liven smittar mig hela tiden..suck.. Hamnat i någon "jag blir förkyld av precis allas baciller".

    Nåväl. Solen skiner och imorgon är det fredag, LYCKA!

    Kram Madeleine :)

    SvaraRadera
  5. Ja, visst är det helt underbart med vädret som varit de senaste dagarna, ger energi i massor! Hoppas du fick en skön kväll både ute o inne, kram Jenny

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg