Gamla fönster...

Hej på er!

Efter en hektisk, energikrävande och bra dag så går hjärnan på högvarv:)

Just nu sitter jag och funderar på lite småpyssel som jag vill göra i vår:) Jag har två gamla omgjorda fönster i min ägo som nu är vita och fungerar som speglar.












Tycker att det är jättefint med gamla fönster! Funderar på att göra en anslagstavla, antingen med hänsnät eller griffelfärg, någon som gjort det? Tar gärna emot andra förslag på vad man kan göra med gamla fönster?



Tänk, igår var jag så trött (och tokstressad) att när jag satt framför datorn och skulle kika in till er så gick det inte, orden flöt samman och jag hade varken lust eller ork så jag gick och la mig istället:)
Men idag är jag så sugen på att kika in till er!:) Det är ju ni kära bloggisar som ger mig motivationen att blogga! Tack för att ni finns!


Imorgon är det fredag mina vänner, sen stundar en välförtjänt helg:) Så skönt!


Stora kramen till er alla!



Kommentarer

  1. Så bra att du gick och la dig tycker jag!!
    Hmm, gamal fönster, ja de är ju sååå fina. Anslagstavla med griffelfärg låter jättefint!! Testa vet ja;)
    På lördag kommer reportaget... Lovar att lägga upp det på bloggen. Sen på onsdag nästa vecka ska jag och min läkae hålla föredrag för politiker i Oskarshamn, oj oj oj. Lite nervöst, men för en gångs skull känner jag mig trygg i att jag vet ju vad jag ska säga, det har ju hänt mig liksom. Tycker bara det vore underbart om det kan hjälpa någon annan och de kan få samma chans som jag!

    Ha en skön kväll, nu skall jag åter till trasan och de då va;))
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Tack det var gulligt av dej :) Har en himla irriterande och utdragen förkylning. Vilka jättefina fönster. Har tänkt att ha nåt liknande i vår hall, men måste hitta ett gammalt fönster först :P

    SvaraRadera
  3. Gamla fönster är så vackra! Anslagstavla låter fint, foton eller tavlor kan man också sätta i dem.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Gamla fönster är så fint!! Vi har ett här hemma med, dock med riktigt glas i. Jag tror det skulle bli jättefint med en anslagstavla, gillar idéen med hönsnät :)

    Hoppas du har en fin kväll!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Så fine vinduene dine er, Sofi! :-)

    Ønsker deg en fortsatt fin kveld!
    Klem fra Line

    SvaraRadera
  6. Vilka jättefina fönster:-)
    De skulle säkert bli jättefint som anslagstavla men inget jag testat.

    Ja de blev lite shoppat igår..;-) man har ju lite rabatter som värdinna så då måste man ju passa på..eller hur..;-)

    Ha de gott & ta hand om dig
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Hej !

    Va fina fönster, det är så kul med gamla fönster för man kan göra så mycket fint med dom.. Ja har ett i sovrum som jag målat vitt, så klart ;) och har hönsnät i.. Sen har jag ett litet i köket som jag gjort om till anslagstavla med sån griffeltavel färg.. Blev himla bra, bilder finns på bloggen =) Har ett stort fönster som bara står men som jag funderar på att göra spegel utav =)
    Hoppas allt ä bra
    =) Kramar

    SvaraRadera
  8. Så fint med dessa gamla fönster!
    Önskar dig en skön helg =)

    Kram Thess

    SvaraRadera
  9. Supertack alltid kul att inspirera:) Blommor gör hela skillnaden vare sig det är inne eller ute, så hoppas du får sol och det blir fint i trädgården:)

    LOVE Maria

    ps Missa inte nästa inlägg om utemöbler:)

    SvaraRadera
  10. Jag vill springa in och önska dig en trevlig fredag!!
    KRAM

    SvaraRadera
  11. Jag har oxå en förkärlek till gamla fönster och tycker de blir vackra när man plockar in dem. Vi har några ute på hönshuset som jag tänkt skall komma till användning när tid infinner sig.... kul pyssel=)

    Jo det gick bra för Marwin och mig på lydnadskursen, han är en klok hund som har lätt för att lära sig ......

    Önskar dig en fin fredagskväll/Kram Lussan

    SvaraRadera
  12. Vilka fina fönster!!
    Är oxå sugen på att sätta spegelglas i ett av mina!
    Har oxå haft tankar på att säta hönsnät i ett o sätta fast saker med små klämmor, tror det skulle bli himla fint!

    Trevlig kväll!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  13. Vilket bra inlägg! Har själv en hel del gamla fönster som väntar på att bli använda :) Här får jag ju flera ideér :) Vilka vackra kvistar du har hittat! Enkelt och stilrent!
    Ha en bra kväll! Kram Josefine

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg