Trött och oinspirerad!

När jag klev innanför dörren gick luften ur mig! Just nu lägger jag mycket av min energi och kraft på mitt jobb och vissa dagar är intensivare än andra. Dagen har varit mycket bra, men nu är jag helt slut!  
Totalt oinspirerad känner jag mig också, alla andra har så mycket fint att visa upp, är så kreativa och ambitiösa (jag är inte bitter;) Nä men ni vet nog vad jag menar, ibland så känner man sig så här, troligtvis har det gått över tills imorgon:)


Hopp om våren har jag i alla fall! I helgen köpte jag några persikokvistar och satte i vatten, blev fint.



                                                         
Får se hur mycket jag orkar kika runt hos er ikväll, ska nog bara slänga mig i soffan och glo på tv (fy vad jag gnäller idag då;)

Uppmuntrande ord är mycket välkomna en kväll som denna;)

Ha det gott mina vänner! 

Kram på er!

Kommentarer

  1. Hej! Persikokvistar har jag aldrig (vad jag vet) sett förut. Men så söta de är! Förstår precis hur du känner, såna dagar har vi nog alla ibland. Det är därför choklad, filt och soffor skapades... tror jag! :) Hoppas du får en skön kväll. kram

    SvaraRadera
  2. Söta Sofi!!
    Vet du nu ska jag berätta för dig.. Här är mycket som kan visas upp med vårt nya kök, men själv har jag så lite energi i veckorna. Den går åt till att fixa det vardagliga, det är min sambo som kämpar på med vårt kök. Ibland känns det som att jag inte gör någonting, men jag gör ju mest sånt som inte riktigt syns.
    Du är en pärla och alltid så rar. Du må tro det var inte mycket med mig igår, men idag är det bättre och hoppas jag kan "trösta" dig lite.
    Du tar fina bilder, skriver ALLTID fina varma ord riktade till alla som läser din fina blogg och är ju i stort sett alltid uppåt och glad. Man måte även ha dagar då man känner sig lite slut och tom.
    Hoppas att du kunnat vila dig ikväll och att du bara tagit det lugnt!
    Stor kram till dig fina Sofi!

    SvaraRadera
  3. Så fint med persikokvistar. Såna har jag inte sett förut. Hoppas att återfått dina krafter. Ibland behöver man få ta det lugnt !
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Åh så härliga kvistar!
    Vilka vårkänslor jag fick av dom!

    Yss för såna dagar, dom har jag oxå emellanåt..
    Men jag tror att man måste ha dom oxå för att sen kunna njuta o uppskatta allt det härliga andra dagar!

    Ha en fin dag!

    Stor kram söta du!

    SvaraRadera
  5. Usch ja, sånna dagar har man lite då och då. Det är bara att bita ihop tror jag. Hoppas att denna dag har varit lite bättre :) Kram på dej. Vackra kvistar föresten :)

    SvaraRadera
  6. Var hittade du kvistarna?? :-)
    Stora Kramen till dig!

    SvaraRadera
  7. Jag tackar ödmjukas för rösten!! <3 till dig!!

    SvaraRadera
  8. Åh vilka fina persikokvistar. Vart har du fått tag i dom??
    Kram Mia

    SvaraRadera
  9. Vilka fina kvistar!!!

    Ska du gå på bloggträffen?
    Tyvärr kommer jag inte på den. :( Det är jätte kul att träffa andra bloggare. Det är som om att man känt varandra så länge. Häftigt! =D

    Ha en fin dag nu!
    kram Madeleine

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg