Sköna Söndag!




Några små söta vaktelägg har flyttat in till oss:)

Hej på er!

Hoppas att ni haft en riktigt skön Söndag!?
Vi har varit ute hos svärmor, ätit god mat, rotat runt i gårdshusen, fått idéer för kommande projekt, varit hemma i trädgården, byggt stenmur, grillat och nu sitter jag här med en stor kopp kaffe - en perfekt Söndag med andra ord!
Senare så ska jag berätta om mina idéer, senare i vår:)

Nu väntar en tuff arbetsvecka, tur att jag har tankat mycket positiv energi i helgen:)

Hur har din Söndag varit kära bloggvän?

Känner du dig laddad inför en ny vecka?:)

Stor kram till er!

 

Kommentarer

  1. Låter som en perfekt söndag.
    Hoppas din vecka kommer gå bra.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Hej Sofi! Låter som en skön söndag. Här har jag precis varit ute o tagit en regning promenad! Skönt att få komma ut o lufta tankarna. Laddar för en heldag med kurs imorgon. Vad fin din stjärna blev med tyget! Blev sugen på att härma och linda in ett hjärta likadant! Ha en bra vecka, kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej bästa Sofi!!
    Ni har hunnit med mycket denna söndag=) Här har städats och röjts en del, men mycket återstår. Det är som att flytta in igen kan man säga;)
    TACK söta du för din fina kommentar, jag blir så himla rörd. Jag har bett att få artikeln så jag kan lägga ut den på bloggen, kanske imorgon.
    Natteli natt!!
    Kram på dig!
    Ps: har oxå lite vaktelägg i väntan på att få bli piffande med;)

    SvaraRadera
  4. Hej Sofi! Kommer tänka på dig under veckan!! BAMSEKRAM till dig! /Emma

    SvaraRadera
  5. Vilka små sötnosar =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

    SvaraRadera
  6. Ja söndagar är verkligen sköna :)
    Vad roligt med massa blomfynd i trädgården, man bli ju så glad!!

    Hoppas arbetsveckan inte blir för tuff för dig!! Vad jobbar du med?
    Kram Emilia

    SvaraRadera
  7. Jag vill skicka dig en STOR måndagskram =)

    SvaraRadera
  8. Vilka vackra ägg! :) Perfekt nu då påsken närmar sig :) Och vilken bra idé med tyget på stjärnan.. något att ta efter kanske :) Tack för din snälla kommentar i min blogg! Känns toppen att äntligen bli moster :) Hoppas du har en bra måndag! Kram Josefine

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Åå vilka fina ägg, så hemtrevligt så. :)

    Din helg verkar ha varit helt fantastisk! Mmm..

    Vi var nere i snickeriet stora delar av helgen men jag hann dock med att baka Leilas kolasnittar. Himmel så goda!!!

    Vad jobbar du med för något? (nyfiken) ;)

    Du, det där rutiga tyget är ju bara helt bedårande. Vart har du köpt det?

    Exakt ett sådant vill jag klä in en sänggavel med i hälsingland. Sänggaveln hemma är snart klar. Vi måste måla ett tredje varv och det får bli ikväll!!

    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Va spännande med en stenmur, den vill jag se bild på!

    Ha det så fint!

    Kram Sara

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg