Ny favorit och matfunderingar.


Min nya favorit! Helt ljuvlig sjal, inte sant!?:)
Var ju "tvungen" att shoppa lite när jag var på Smultrongården i helgen, den här sjalen är från VÅGA och är en Sofisjal;)

Hej kära ni!
Hur mår ni?
Har ni prövat att äta GI mat nån period? Gick ni ner i vikt då/mådde bättre då etc? 
Vi tänker köra GI mat så gott det går (framförallt på kvällen) och tänkte höra vad ni har för erfarenhet av det? Det stora för mig är ju att ta bort allt socker, jag som är en riktig gottegris:) Men man kan ju alltid stoppa i sig några russin, (jo men visst, för det är ju nästan samma sak som chokladkaka, not!:)

Nu ska jag kolla på Sofias änglar, ett otrolig känslosamt program...

Kram på er!

Kommentarer

  1. Så himla fin sjal, det gjorde du rätt i som köpte den..:) Va en sväng till underbara Tullhuset i Västerås för att kika efter just en ny sjal till våren men tyvärr fanns det inget som passade..:( Det var där jag hittade den nya mobilväskan också..dom har sååå mycket fint!!!

    Tyvärr har jag ungen erfarenhet av GI mat.

    Ha en fin fortsättning på veckan
    Kraam susanne

    SvaraRadera
  2. Go kväll!!
    Ingen erfarenhet av bantning alls.. Men läste om mindfullness i vardagen, njut av det du äter så mår kroppen bra. Då gör det inget om man äter en liten bit choklad då o då. Dessutom innehåller riktig choklad massa bra ämnen som är bra för en:)))
    Sjalen är ju underbar!!!!!!
    Jaha, Allers har varit här idag , ha ha ha. Min syster o jag skrattade mest;)
    Natti natt!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Åh vilken skön sjal :)
    Jag har provat GI men tyckte inte det gav mig så mycket... Nu tänkte jag på vilka kolhydrater jag stoppar i mig (äter nästan ingen pasta eller mjukt bröd) och har dragit ner på mina portioner en del. Plus att äta regelbundet, mellanmål är viktigt! Det funkar fint för mig :) Sen skulle jag nog kunna dra ner en del på sockret men det är så himla svårt... Försöker ha sockerfritt söndag till torsdag ;)

    Tycker du GI funkar för dig?
    Ha en fin dag!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Ååå vad snällt skrivet, tack så mycket. :)
    Vi tycker om sänggaveln så mycket och det är kul att skapa något ihop.

    Vilka fina väskor du visar. Den översta väskan, var kommer den ifrån? Den vill jag ha! Hihi.

    Kram Madeleine

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg