Trevlig Lördag!



Kökshandduk, diskmedel och borste, allt från favoritmärket Greengate:)

 Hej alla fina!

Har spenderat morgonen med att skura köket! Hade tänkt ta det ganska lugnt idag och ta hand om magen men blev så sugen på att ta en löprunda så nu sitter jag här med träningskläderna på;) 
Tänkte titta in och önska er en riktigt härlig Lördag innan jag ger mig ut!

Peppar peppar så har vi varken regn eller snö idag, inte sol heller men man får vara glad för det lilla;)

Hur ser din dag ut? Slappardag eller full fart?:)

Nu ni, nu blir det running!;)

Kram på er!

Kommentarer

  1. Sååå fint Sofi:)
    Älskar dessa färger nu till våren!

    Duktiga du!! Ska ta en promenad senare sen tänkte jag.
    Nu är det full fart här hemma. Den ena efter den andra löser av varandra..hämtar grejer & möbler som vi sälger nu när vi är i rensartagen dotra & jag..;)

    Ha en toppendag fina du
    Kramar Susanne

    SvaraRadera
  2. Åhhh vad fina , undra om det finns i blå färg ? Skulle vara så fina i stugan där jag ska ha mina blå Green gate burkar .
    Vad duktig du är med springningen .
    Här vräker snön ner igen ..... Inomhusdag !
    Ha det bra ♥
    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Ta de lugnt bara och va rädd om din mage nu… Är det för mycket på jobbet som gör att du får magkatarr, det är ju väldigt stressbetingat det där..
    Har tänkt köpa deras diskmedel, är det bra?? Jättesött är det!
    Fin hink du hittade till dina papper vännen!
    Nu ska jag stryka lite, har fixat inför kvällens middagsbjudning och varit ute på långpromenad - sköööööönt!
    Va nu rädd om dig!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  4. Svar: Stugan har vi köpt i slutet av september förra året. Så vi har inte hunnit vara där mer än 2 dagar då när vi köpte den . Det är en del att renovera men maken är duktig på sånt ;)
    Den ligger 25 mil söderut mellan Piteå - Luleå . Inte strandläge men man ser havet skymta mellan träden . Tar bara någon minut så är man i vattnet .
    Det ingick inventarier i köpet . En del ska vi behålla och måla , en del slängas . Ska bli så kul att få börja fixa där .
    Det finns el och vatten - sommarvatten mellan maj- oktober . Men den är vinterbonad så man kan vara där på vintern också och hämta vatten i en pumpstation ca 100 m från stugan .
    Du kan kolla in inlägget 20 mars , där finns några bilder därifrån .
    Kram ♥

    SvaraRadera
  5. Godmorgon!

    Här är vi vakna med tuppen idag :) Svante hade ingen lust att sova längre. Så det var bara att kliva upp. Vilket väder! Precis nu så spö regnar det utanför :(
    Idag får vi fika gäster så jag ska slänga ihop nåt gott till fikat. Resten av dagen blir lugn.
    Vad hittar ni på?

    Igår började jag med att städa på morgonen. Sen blev det en sväng till Ica Maxi. Svärmor kom på besök. Och på eftermiddagen tog vi en promenad ner till en kompis som bor här i Mosås. Var riktigt skönt väder på kvällskvisten. När vi kom hem blev vi bjudna på mat hos mamma och pappa. Härlig dag med mycket för oss. Sånt gillar jag :)

    Hur gick löpturen?
    Har magen blivit bättre?

    Hoppas du får en härlig söndag! Kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg