Gardinfunderingar...


Hej hopp!

Idag tänkte jag dela med mig av mina gardinfunderingar!
Så här ser det ut i stora sovrumsfönstret:)



Knytbandslängder från Boel & Jan

Trivs jättebra med de här gardinerna:) Men vi har ju ett litet fönster till i sovrummet där vi bara har en rullgardin än så länge... Här om dan så var jag inne på Syster Lyckligs hemsida och fann denna:

 Bild lånad av Syster Lycklig

Den är också från Boel & Jan och den ser snarlik ut i mönstret. Så vad tycker ni? Vårt fönster ser storleksmässigt ut ungefär som på bilden. 
Söt som socker är den i alla fall:)
Tror tom att favvobutiken Smultrongården kan ha den, har ju köpt de andra gardinerna där:)

Igår blev det en härlig (nåja) löprunda på 5,5 km, idag blir det en till - gäller att passa på när springsuget infinner sig + att man med gott samvete kan njuta av svärmors goda Söndagsmiddag sen;) Hoppas bara att regnrusket ger med sig snart...
Vad ska ni hitta på idag?

Stor Söndagskram från en pigg bloggerska!

Kommentarer

  1. Slå till säger jag!!! Super söt verkligen, inget att tveka på Sofi=) Så från en shopoholic till en annan: KÖP!!! Ha ha ha!!
    Underbart med din energi, tror jag försöker ta mig en bit av den nu… Drabbades av migränmonstret igår kväll igen. Med gäster och allt… Sååå tråkigt! Och inte berodde det på vinet för jag drack knappt ett halvt glas…, men kräktes upp all mat och trodde huvudet skulle explodera. Blir så trött och ledsen på det nu…
    Det blir samma ordination för mig som för lilla mamma idag.
    Nä sluta gnälla Anna! Sorry..
    Ha en fin söndag och mys och ät gott hos svärmor!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Jättesöt gardin o passar ju perfekt till dom ni redan har!
    Gott o mysigt med söndagsmiddag!
    Har blir det städ o fix ute, ska även försöka få köksfönstret putsat!

    Ha en skön söndag!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  3. Kommer att bli så snyggt med den gardinen!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Jag tycker den gardinen passar fint ihop med längderna ( som är jättesnygga)i erat sovrum .
    Jag gillar hissgardiner .
    Dina löparskor fungerar verkligen bra ;)
    Skönt att bli bortbjuden på middag .
    Här fortsätter snön komma så det blir en lugn inomhusdag igen .
    Kram ♥

    SvaraRadera
  5. Kappa och gardin ser ju ut till att passa perfekt ihop och är dessutom kanon snygg! Hoppas det blir som du tänkt dig!

    Vad duktig du är med att motionera nya skorna=)

    Ha en fin söndag/Kram Lussan

    SvaraRadera
  6. Jag kan inte annat än hålla med..slå till!!!!!
    Såååå söt ju och passar ju kanon ihop med längderna..:-)

    Ha de gott
    Stoor kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Godmorgon!

    Hoppas du har det bra på jobbet. Här hemma har jag precis ätit frukost och Svante har somnat om. Då passar jag på att dricka kaffet framför datorn. Härlig start på morgonen :)

    Gårdagen var bra. Vi fick lite fika gäster. Kompisarna Jessica och Tom kom med deras lilla Colin. Så söt unge. Han älskar vår hund Nenya totalt.
    Resten av dagen hände det inte mycket. Gjorde lite mat och grejade lite.

    Hade svärmor gjort någon god mat igår? :)
    Ja, precis. Mina föräldrar bor bara några meter ifrån oss.

    Den här veckan blir det mycket kalas :) På onsdag ska jag och Svante först på 1 års kalas till grannen. Sen på eftermiddagen ska vi på ett 70 års kalas. Min svärmor fyller 70.
    Resten av veckan har vi inget planerat.
    Hur ser din vecka ut?

    Har du varit i Rönneshyttan någon gång? Hos Fabulös inspiration? Såg att du har den bloggen på din lista.
    Jag har inte varit där. Men skulle gärna åka dit. Verkar så mysigt.

    Nu vaknade lillen. Så här ska göras gröt. Och sen ska vi ge oss ut på en långpromenad. För med så många kalas som väntar lär det bli en del tårt-ätande ;)

    Ha en fin fin dag! Hoppas att vi får se lite sol snart.

    Stor kram!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg