Loka Brunn!


Visst är det Loka Brunn vi varit på:) 


Det var väldigt längesedan jag kände mig så här avslappnad och tillfreds. Bilderna får tala sitt eget språk men en sak kan jag säga, Jag har njutit av varenda sekund!:)




Fantastiska miljöer

 














Att sitta ute i en varm bubbelpool och ha den här utsikten är helt underbart och för mig total avkoppling, fantastiskt eller hur?:)

Att dela denna upplevelse med sina nära är om möjligt ännu mer fantastiskt!

Älskade mamma
 



Har du inte varit på Loka så tycker jag absolut att du ska åka dit! 
Jag har varit där med jobbet förut men det är inte alls samma sak! Ta med dig tjejgänget, mamma eller sambon och boka en helg på Loka Brunn! Det är värt varenda krona!:)
Vi har i alla fall bestämt att det blir minst en SPA helg om året hädanefter för oss:)


Födelsedagsbarnet (mamma) var så nöjd och det är det bästa!

Nu kära ni ska jag fortsätta att ha en lugn avslappnad kväll!:)

Kram på er!


P.s Imorgon ska jag visa lite inspirerande interiör bilder:)




Kommentarer

  1. Åhhhh vad mysigt och härligt det ser ut !!
    Förstår att ni njuter .
    Vad fina ni är på bilden du och mamma .
    Fortsätt att mysa ♥
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Ser heeeeelt underrbart ut Sofi!!! Dottern och jag har pysslat hela eftermiddagen;-)
    Självklart har man lite roligare när man är blond!! :-)
    Jag var väldigt blond naturligt innan jag tappade håret så jag känner mig mest hemma så. Och så är det ju sååå skönt att sitta i frisörstolen i ett par timmar och bara bli ompysslad med:)
    Spa är undrbart, min sambo och jag var på det i januari ju. Skulle man kunna göra OFTA:))
    Ha en superskön kväll nu, nu ska dottern och jag åka och hämta pizza för vi är solokvist här ikväll. Det blir madickenfilm:)
    Stor kram till dig söta Sofi!

    SvaraRadera
  3. Hej tjejen!

    Vilka härliga bilder!
    En SPA-resa om året är ingen dum idé. Låter väldigt skönt. Unna sig lite lyx och få lite ny energi.
    Fina bilder på dig och din mamma :)

    Ja, vad roligt! Då meddelar jag dig vad vi kommer fram till. Om vi kommer fram till ett datum :) Tycker absolut att vi ska försöka ta oss ut till Smultrongården den dagen. Såg att du och Emilia skrivit nåt om det. Är ju ett toppen förslag!!

    Nu ska vi kika på film!
    Ha en fin kväll! Kram, kram!

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder!! Förstår att ni haft det trevligt. Så mysig bild på dig och mamsen.
    Ha en fortsatt bra lördagskväll! Kram Suss

    SvaraRadera
  5. Härligt med avkopplande helg!
    Ha det fint, Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg