Omflyttning av möbler...


Hej på er!

Hur mår ni idag?

Eftersom jag fick ett litet(!) bryt över pysselrummet i Söndags så blev det lite omflyttning av möbler. Sideboardet som vi haft i köket flyttade jag in till vardagsrummet men bara provisoriskt tills vi köper ett nytt, hängde ni med?;)
Så här ser det ut nu i alla fall:

  


Vi tänker oss ett sådant här i vardagsrummet sen;)


Sideboard från Bruka Design 

Idag har vi haft lite bättre väder än de senaste dagarna, hur ser det ut hos er?


Imorgon ska jag ge mig ut på en löprunda och det var inte igår! Det är till stor del bloggens fel! Ja nu för tiden sitter jag ju gärna här istället för att röra på mig:) Men nu ska det bli ändring på det! Man kan väl hinna med båda? Hur gör ni för att hinna med allt ni vill?


Nu ska jag laga Chilli con carne med grönsaker, extra mycket så jag har till imorgon med;)


Kram på er!

Kommentarer

  1. Hej!

    Ekeby vet jag vart det ligger.
    Jag gick också på Virginska. Du borde ha gått sista året när jag gick mitt första.

    Jag är uppvuxen här i Mosås. Vi har byggt vId mitt föräldrahem. Bodde inne i stan i några år men när jag och Micke träffades så ville vi ut på landet.

    Gott med chili von carne. Här blev det kyckling och curry sås.

    Fina bord!
    Är du nöjd med Bruka Designs kvalité?? Jag är verkligen besviken på deras kvalité. Tråkigt för de har jättefina saker.

    Hoppas du hinner både löpa och blogga imorgon :) Alltid kul att läsa dina inlägg.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Sofi! Vad fint det blev när du ändrade om. Ja, Bruka Design har mycket snyggt. Det blir inte mycket motion för mig heller nu för tiden... ;) Dags att ändra på det, beach -12 närmar sig ju! :) kram Jenny

    (Plåtburken är från House doctor, fick den i julklapp. Min köksduk vet jag knappt vad det är för märke, men är köpt i en liten butik, Mollys hus, i Tranås.:)

    SvaraRadera
  3. Go kvälla tjejen!!
    Jag gillar också Bruka Design, men har inga av deras möbler dock. Men de saker som jag har tycker jag är jättebra!! Sidobordet var jättefint verkligen=))
    Är det bätttre med magen idag?
    Låter gott med chili con carne, bra tips på recept?
    Nu åter till Bygglov;))
    Kramar!!!

    SvaraRadera
  4. Heej!
    Åh vilket fint sidebord!! Ska ni byta ut det fina alltså? Fast det från Bruka Design var jättefint det med!

    Ja hur hinner men med allt. Det är stor skillnad från att plugga och jobba. Hade mycket mycket mer tid till bloggen när jag pluggade ;) Men man hinner allt man vill, tror jag :)

    Hoppas löprundan gick bra!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Snyggt sideboard hos er!! Behöver ni byta? Men ibland vill ha nåt nytt och det hos Bruka var jättefint!
    Håller med om att det är svårt att få tiden att räcka till till allt man vill...
    Kram

    SvaraRadera
  6. Blev jätte snyggt! Tycker inte du behöver köpa nytt. Jag hinner inte med allt jag vill, dagarna är för kort för det :) Hoppas din mage mår bättre nu.

    ps. Jag har gått och blivit arbetsförmedlare :)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Vilket fint sidebord ni redan har!
    Ja, dagarna går med raketfart och jag hinner inte med allt jag vill. Nu när det blir lite varmare vill man bara ut.
    Hoppas du hinner att blogga imorgon efter din löprunda.
    Kram kram
    Nelya

    SvaraRadera
  8. Jag känner igen det där med omflyttning av möbler. Jag flyttade en byrå från vardagsrummet till hallen när den blev klar. Till vardagsrummet flyttade jag ett bord från köket som får stå där tills vi hittat det rätta.
    Ha en fin dag! Kram Kicki

    SvaraRadera
  9. Jätte fin´möbel tycker jag! Bruka Design är ju ett kanon fint märke =)
    KRAM

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg