Pysselrum utan pyssel?

Hej fina ni!

Härligt att det är måndag igen va?;);)

Kan man ha ett pysselrum utan pyssel? Eller ska man kalla det något annat då? En vän till mig föreslog att jag skulle kalla det " Ett rum med fina saker som jag tycker om" typ:) Det var bra tycker jag! Men på senaste tiden har rummet med fina saker förvandlats till ett tråkigt förvaringsrum väntandes på både skrivbord och ett skåp. Igår när jag skulle dammsuga där så fick jag nog! Efter att jag flyttat in halvmånebordet, plockat och fixat så har första steget tagits. Just nu ser det ut så här:






Det är mycket kvar att göra, men nu kan man i alla fall gå in i rummet;);) Jag funderar på konsolhyllor med fina förvarings lådor/korgar istället för ett stort skåp... Vad tror ni?  
Just nu så står mycket på golvet vilket jag vill slippa:)
Kom gärna med fler pysselrumsförslag! Ja, för nu börjar det faktiskt likna ett pysselrum:)
Vill även tacka flera av er som inspirerat mig till att äntligen börja ta tag i det här!:)

Nu ska jag ta och umgås lite med min kärlek som jag knappt sett i helgen!

Ha det fint!

Kram på er!

 


Kommentarer

  1. Haha..ja muffinsen e riktigt goda! Jag är svag för sötsaker så har svårt att hålla mej borta, slinker nog ner en idag oxå :P
    Jag tror ditt pysselrum kommer hur fint som helst! Öppna hyllor med burkar/lådor/korgar är både fint och smidigt. Tycker du kommit en bra bit på väg :)

    SvaraRadera
  2. Kommer bli super Sofi!!! Hylla på konsoller är perfekt och glasbruket är bra så man ser innehålket, fina korgar med tags där det står tyg etc.
    Sen är du hemma;)
    Hoppas du haft en bra dag!
    Kraaaam Anna

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Vad härligt att få ett sånt där "psyk-bryt" och få ordning och reda. Det vart jättefint. Vilken dö-läcker väska. Och bordet också.

    Jag har precis kommit hem. Har varit på ett sånt där "kräm-party" med min mamma och moster. Vi fikade och skvallrade med bekanta. Trevligt!
    På dan idag gjorde vi inte mkt. Sov middag.
    Vilket skit väder vi hade idag :( Riktigt stora flingor som kom ner.

    Hur ser resten av veckan ut för din del?

    Sov gott!

    SvaraRadera
  4. Wow så snyggt det blev! :) åhh vad avundsjuk jag blir på dig som har ett extra rum ;) Det skulle jag allt behöva! Ha en bra kväll! Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Vilket mysigt rum! Älskar halvmånebordet :)
    Så härligt med genomskinliga burkar tycker jag, så man ser vad som är! Vi kör mycket med det på jobbet med...

    Ha en fin onsdag!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Det där kommer ju att bli suuuperfint! Jag skulle nog ha valt ett skåp men det är nog mest för att jag gillar när man får ett "rent" intryck. Kanske passar hyllor med lådor på bättre i ett pysselrum? Får för mig att det ser mer kreativt ut :) Ha det så gott! Kram Sinta

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Nu finns receptet på glassen på bloggen. :)

    Jag tycker du ska ha ett skåp där du kan stuva undan massor. Sedan kan man ha några snygga korgar och lådor också... =D

    KRAM
    Madeleine

    SvaraRadera
  8. Det blir nog jättebra med hyllor med korgar , lådor och burkar till förvaring .
    Vilket fint halvmånebord du har .
    Ha det bra ♥
    Kram ♥

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg