Smultrongården.


Hej alla fina!

Mår ni bra?

I lördags så var jag och min bästa vän på en liten shoppingtur där vi tillslut hamnade på favoritaffären/cafét Smultrongården:) Två söta glasvaser från Miljögården fick följa med hem. De fungerar också bra som ljusstakar:)


Eva som har Smultrongården har tillsammans med fotografen Magdalena Björnsdotter skrivit boken om Smultrongården som kommer ut senare i vår, har sett några av bilderna och de är fantastiska, precis som jag tror boken kommer vara:) Den kommer jag återkomma till, var så säker;);)
Blir så inspirerad av alla bloggträffar som flera av er skriver om, drömmen vore ju att ha en bloggträff på Smultrongården...:)
 
Nu ska jag gosa ner mig i soffan bredvid min sovande sambo:)

Ha det fint!

Kram på er!

Kommentarer

  1. Jag har hört så mycket om Smultrongården, när jag har vägarna förbi någon gång måste jag absolut titta in där :)

    Hoppas du haft en fin onsdag?! Den här veckan går ju i raketfart...
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Söta vaser / ljusstakar .
    Verkar finnas mycket fint på Smultrongården .
    Här där jag bor har vi dåligt med pyntaffärer .
    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Smultrongården låter som ett uunderbart ställe..:)

    Ja visst låter det skoj med alla bloggträffar..skulle vara såå kul att träffa alla gos bloggisvänner man har..:)

    Ha en toppendag fina du
    Kram Susanne

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg