En ljuvlig dag!


Hej på er!

Vilken härlig och mysig dag vi haft, jag och mamma:) 
Pratat, skrattat, ätit, ätit lite till och shoppat!:)
Tunika, skor, dynor och duk fick följa med hem till mig, duken passade så bra på bordet och dynorna på utebänken, jag är skitnöjd rent ut sagt:)
I väntan på att komma ut så har dynorna tagit plats på sittbänken i hallen, de är ju så söta så det måste bara få vara framme:)



Dynorna är köpta på Åhlèns.

Städat har jag gjort på eftermiddagen med, så nu är det rent och fräscht! ja förutom i badrummen som jag sparat till sist för att jag tycker det är roligast!;);) Nä, men jag hamnade i den klassiska "jag ska bara" fällan:) Kan göra det ibland, särskilt när jag känner att det ena är mycket roligare än det andra:) För ni måste hålla med om att blogga är betydligt skojigare än att skura en toalett?;)

Imorgon ska vi ha utedag! Mina föräldrar kommer hit med ett stort gäng plantor till vårt kryddland, vi ska ta rätt på kvistar och sly som vi ska mala ner till kompost mm. Det kommer bli en fin dag.

Vad ska ni hitta på imorgon?

Är det många som är lediga på måndag förresten? Jag ska jobba!:)

Nu ska jag bara kika in till er sen ska jag ta tag i badrummen:) Sen blir det Lördagsmys!

Kram på er!

Kommentarer

  1. Hej Sofi! Oj, vad jag blev sugen på lite nya dynor jag med... ;)Superfina! Jag håller med om att det mesta är roligare än att skura toaletter! Här blir det nu lite nattning av småtroll och sedan soffmys. Ha en skön kväll, kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Låter som en härlig dag .
    Dynorna är jättefina . Jag gillar blommönster .
    Allt är väl roligare än att rengöra toan ;)
    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Morn, morn!!

    Sovit gott? Du sover säkert fortfarande. Här hemma är det bara jag och lillen som är vakna. Micke, hunden och gästerna ( som sov över) sover för fullt på övervåningen.
    Idag har vi inte så mycket planerat. Jag ska göra en Cheesecake till morgonens middag. Det är det enda som står på agendan hittills.
    Mysigt med trädgårdsfix. Hoppas vi får se lite bilder på det färdiga resultatet.

    Det blev ingen utflykt igår. Min bror och hans flicka kom ut och hälsa på istället. Sen sov jag och Svante en lång och skön middag. Vi hann även med 2 promenader. Så dagen gick ändå.
    Vilka fina dynor! Bra köp :) Vad hittade du mer?

    Jag har addat dig på Fejjan :)

    Vad har ni för planer imorgon?

    Ha en mysig morgon! Kramar

    SvaraRadera
  4. Jätte snygga dynor du hittat till bänken! Här dammar vi (dammarbete)för hela slanten för att göra vår-fint ute =)

    Ha en bra söndag/Kram Lussan

    SvaraRadera
  5. Åh vilka härliga kuddar, Åhlens har så mycket fint :)
    Jag ska också jobba imorgon... Måste spara semesterdagar nämligen. Men vi har jättelite barn så vi ska passa på att fundera och möblera inne på avdelningarna. Jobbar ni utifrån någon särskilt pedagogik på er förskola??

    Vad roligt det ska blir att ses i juni!! :D
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Ja men visst ska vi flytta till hus, den 25juni får vi tillträde! Känns helt underbart, Kram

    SvaraRadera
  7. åh vart har du köpt den fina sittbänken? :)
    GOD JUL

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg