Blondie!

Tjohoo!

Blondie önskar GLAD PÅSK!

En nöjd och glad bloggerska kikar in och önskar Glad Påsk! Känner mig pigg idag, om det beror på powerwalken innan frukost eller nattens tur till Blåkulla (trevligt ställe, eller vad säger du Anna?;);) vet jag inte:)

Gårdagen var toppen med frisörbesök hos Carro ( så nöjd med mitt blonda hår:) och Takida konsert!
Men innan jag var hos Carro hann jag ju med en sväng på stan, och vet ni? MQ hade rea! Och ni vet ju att om man handlar på rean så kan man tjäna massor av pengar, ja om ni frågar mig, frågar ni G blir svaret ett annat;) 
I alla fall så tjänade jag 400 kr igår genom att köpa dessa söta tunikor:)

 
Nä, nu är det dags att sätta fart med dagens bestyr! Ikväll ska jag kika in till er kära bloggisar!

Stor Påskkram till er alla!

Kommentarer

  1. Snygging!!!!!!!!
    Önskar dig en underbart glad påsk =)
    Kraaam Mia

    SvaraRadera
  2. Åh va fin du är!
    Och vilka ljuvliga blusar!

    Trevlig helg & GLAD PÅSK!!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  3. Superfin du e i fina blonda håret! Önskar dej en Glad Påsk! Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Vad kul att se ett kort på dig. Vilket fint hår du har. En riktig snygging :)

    Tunikorna var ju super söta. Mq har ju så mkt fint. Jasså så de har rea. Måste jag nog ta en sväng till Marieberg och kika.
    Ja på tal om vart vi bor. Vi bor inte alls så långt i från Marieberg. Vi bor nämligen i Mosås.

    Var Takida bra?

    Hoppas du får en fin påskhelg. Stor kram Maria

    SvaraRadera
  5. Såååååå fin du är Sofi!!! Tänk att nästa fredag ska jag till frissan och göra PRECIS samma sak, lite roligt alltså:)
    Supersöta tunikor!
    Nu ropar mannen från köket, skynda skynda;)
    Stoooor kram på dig kära Sofi!

    SvaraRadera
  6. åhh vilka jättefina tunikor!! Du tänker precis som jag då det gäller shopping, hihi!
    och så fin du blev i håret :) Hoppas att konserten var bra! :) Ha en bra fortsättning på kvällen! Kram Josefine

    SvaraRadera
  7. Hårfärgen passar dig kanon bra så du skall va jätte nöjd!Jag gillar blusarna oxå, extra kul när det är till fyndpris=) Ha en fortsatt jätte bra påsk!

    Kram Lussan

    SvaraRadera
  8. Så roligt med lyckat frisörbesök och nya kläder till våren.
    Ha en riktigt fin fortsättning på påskhelgen! Kram Kicki

    SvaraRadera
  9. Vad fin du är i håret . Snyggt!!
    Jättefina tunikor du köpt .
    Ha en fin påskafton ♥
    Kram ♥

    SvaraRadera
  10. Sååå fin du är:) Sen dessa underbara tunikor på de..kan ju inte bli annat än succé..;)

    Stooort Tack till dig rara Sofi för dina värmande ord hos mig<3

    Önskar dig en fortsatt fin Påsk med de dina:)
    Kram ssuanne

    SvaraRadera
  11. Vad fin du blev i håret, Sofi! Takida hade mannen min gillat! :) Önskar dig en trevlig påskhelg, kram Jenny

    SvaraRadera
  12. Snyggt hår och fina tunikor du har köpt dig!
    Hittade hit för första gången, fin blogg.
    Ha en fortsatt skön påskhelg! Kram

    SvaraRadera
  13. Godmorgon!

    Jaha, där ser man. Då känner du säkert igen en del tjejer från Mosås som var med i damlaget.
    Jag spelade fotboll i Mosås SK för många år sen också. Men det var VÄLDIGT många år sen.

    Takida är väldigt bra. Såg dom för några år sen när de inte var så kända ännu. Och de var väldigt bra redan då.
    Älskar hans röst.
    Var ni ute på krogen nåt efteråt?

    Då var påskdagen här. Vad ska ni hitta på idag?
    Vi har inga planer än så länge. Men nåt hittar vi väl på.
    Synd att man inte kan vara ute i trädgården och greja.

    Igår var vi hos mina föräldrar på påskmiddag. Min bror med familj, min faster och min moster var där också.
    Vi hade väldigt trevligt. Mkt skratt och god mat :)
    Vad hade ni för er?

    Ha nu en fin (påsk)dag! Vi hörs! Kram Maria

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg