Dopade pelargoner!

Hej alla fina!

En Söndag med blandat väder, just nu tittar solen fram:)

För några veckor sedan fick jag hem mina pelargoner från kära svärmor. De brukar få övervintra i hennes uthus:) I år tror jag att hon har tagit lite extra väl hand om dem, för attans vad de växer och blommar! Jag har också haft lite extra näring (doping!) i vattnet vilket säkert hjälper till:)



Nu ska jag ta tillvara på resten av den är dagen och ladda för morgondagen!

Vad har ni haft för er idag?

Största kramen till er!
 

Kommentarer

  1. Pelargoner är så fina :) De ser ju ut att ha trivts riktigt bra hos svärmor!!
    Hoppas du haft en fin helg!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Idag är det en riktig latmansdag här utöver att jag bakat 2 tårtor (till mannen som skall bju på dessa på jobbet) och kör på dottern som är på kalas. Gäller ju att ladda batterierna inför kommande vecka;)

    Ha en fin söndag/Kram Lussan

    SvaraRadera
  3. Åhh så fina dom är redan, hur ska detta sluta..;)?
    Ni måste ha riktigt gröna fingrar svärmor & du:)

    Vilka vårfräscha kläder du shoppat också, visst är det kul med lite nytt till våren!!!

    Önskar dig en fin söndag, och det är klart att du ska vara ledig på torsdag..det är du värd!!!

    Kramar Susanne

    SvaraRadera
  4. Hej, kära dotter oj. oj, oj, vilka fina pelargoner du har,
    och redan ett gäng med knoppar.Tänk vad fint det kommer att
    bli i erat fönster.

    Sköt om er och hälsa G.

    Kramar Mams

    SvaraRadera
  5. Men oj så fina dina pelargoner är :) Lite doping är aldrig fel för dem.
    Önskar dig en trevlig kväll, Annika

    SvaraRadera
  6. Oj oj, vad fina dina pellisar redan är! :) Tack för alla goa kommentarer du alltid ger hos mig, kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Åhhh, så fina Sofi!
    Har just haft en litet bryt här...D vet gråten i halsen så det gör ont.. Har väl hunnit hälften av vad jag hade tänkt den här helgen.... Usch och migränen var här, men lyckades stoppa den i tid, men mår pyton av medicinen... Nu ska jag stupa i säng.
    Hu, ingen positiv Anna idag:( Förlåt för det.
    Tack för alla dina fina värmande ord vännen.
    Stoooor kram och go'natt!

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Haft en bra helg?

    Vi har varit i Göteborg hos goda vänner. Sen tog vi bilen till Halmstad och bodde på hotell en natt med vännerna.
    Haft det toppen bra.

    Ser att du shoppat lite. Härligt med lite vår nytt. Alltid roligare att handla vår kläder.

    Har ni några planer i påsk?

    Nu ska jag bege mig mot Willys och handla lite.

    Ha en bra dag! Kram Maria

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg