Inspirerande miljö!


Hej på er!

Jag kan bli så otroligt inspirerad av olika miljöer, framförallt ute, som fin natur och gamla hus. Här hemma brukar jag gå ner till sjön och filosofera, eller gå in i skogen och tanka energi och inspiration. Naturen runt Loka Brunn är ju fantastisk men även interiören inspirerade mig:)

 


Kristallkronor överallt - här i omklädningsrummen och vid poolen




Tog mycket fler bilder, men det var på kvällen och de blev tokmörka. Synd för det var många salonger och fina gamla möbler att inspireras av:) 

Vad inspireras du av?

Idag har vi solsken och värme i Örebro! Härligt! Dags att ta tillvara på det:)

Ha en fin Söndag kära ni!

Kram på er

 

Kommentarer

  1. Hallå!

    Jag inspireras av hus och trädgårdar. Tycker det är jätte kul att få se hur andra har det.
    Vi är på väg hem från Lanna precis. Vi har varit och tittat på ett hus som en kompis köpt och ska rusta. Kommer bli bra men oj så mycket att göra.
    Jag blev så sugen på att få ta tag i ett sånt projekt själv. Men vi valde ju att bygga istället.

    Hoppas du får en fin dag! Vad gör du idag?

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Tack kära dotter för en fantastisk helg på Loka Brunn.
    Vilka härliga bilder du visar,men det var ju så fint som man ser på bilderna.
    Tänk så vi badade och bubblade,och åt god mat helt underbart.Tackar även två vänninor som var med.Vi bestämde
    att det här gör vi om igen.

    Kramar Mams

    SvaraRadera
  3. Jättefint!! Ja man ser inspiration överallt, tror det är det konstnärliga ådran hos oss inredningsnördar :som gör att vi ser allt i färg och form :-)) Mysigt med spa helg!! Kraaaam Paula

    SvaraRadera
  4. Åh vad fint, vilken härlig miljö :) Förstår att du blev inspirerad där!
    Jag inspireras av andras bloggar där man delar med sig av hur man har det hemma :)

    Hörde du vill vara med och ses när jag kommer upp till Maria :) Vad roligt!!! Vi får se till att boka in en helg!

    Hoppas helgen varit fin!!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Ser ju nderbart ut!!! Blir inspirerad av mycket, typ allt jag ser;-) Magasin, böcker, bloggar, en restaurang, en butik, människors hem, miljöer av olika de slag, jaaaa mycket=)
    Ha en fin kväll vännen!
    Kraaaaam Anna

    SvaraRadera
  6. Oj oj oj vilka sanslöst vackra bilder på en sååå inspirerande miljö, ser heeeeeeeeelt fantastiskt ut!!!

    Kraaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  7. Ser att ni har haft en fantastisk helg:-)
    Man inte annat i den miljön med fina vänner!!!
    Dit skulle ja sååå gärna åka nån gång:-)

    Sov så gott & hoppas du får en fin start på den nya veckan
    Kraaam Susanne

    SvaraRadera
  8. Låter som ni haft en riktigt skön vistelse på Loka Brunn (nä dit kunde jag inte gissa ni skulle....), så vackert!

    Jag inspireras nog mest av djur och natur och så förstås en och annan blogg....hi hi!

    Ha en fin tisdagskväll/Kram Lussan

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg