Nä, nu får det vara nog!;)


Kan det inte bli vår snart, jag längtar så efter sol och värme!
Idag har det regnat och snöat hela dagen, jag har blivit blöt och haft magkatarr! Blää!

Nä, nu får det vara nog med klagande för idag;)
Det är ju trots allt fredag och jag har varit på apoteket och köpt medicin så nu känns magen redan bättre:) Hade ju fått jätte bra tips av er men börjar med Pepcid duo och ser om det ger effekt (än så länge gör det de:)
Sen har jag varit på Blomsterlandet och strosat runt lite, jag gillar verkligen doften och atmosfären där, alla fina blommor och söta krukor ger mig massor av inspiration, nån som sett deras söta trädgårdsmöbler i ljus turkos/mintgrön förresten? De är ljuvliga:)

En vit hink fick följa med hem, perfekt förvaring till fina papper och tapetprover:) 







Den får givetvis ta plats i pysselrummet:)

Hur mår ni idag denna mysfredag?

Har ni några planer i helgen?

Vet ni, jag ska faktiskt mysa ner mig redan nu i soffan med en kopp te och en hög inredningstidningar, känner att jag behöver det idag:)

Stor fredagskram till er!

 

Kommentarer

  1. Hej hopp!
    Ett tips: Ohlssons tyger har 20% rabatt på mönstertyger just nu. :) Om du vill sy mer tänkte jag.. ;)
    Magkatarr har jag också, det är inte skönt.. Fick ett anfall på jobbet nyligen och det var bara att åka hem och stoppa i sig piller. Jag brukar ta Losec. De ger långvarig lindring, flera dagar t.o.m. Iaf på mig. =)

    Ha det bra!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Ah. Blomsterlandet är på topp!! Dom hur mycket fint som helst. Så där får man inspiration.
    Hoppas du mår bättre så du kan ha riktigt mysigt fredagsmys.
    Snart kommer sol och värme, vi ska bara plågas lite först.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  3. Jag håller med, var tog våren och värmen vägen?? Vill ha solsken nuuuu :-) Ohhh så duktig du är som redan dragit igång med löpningen, jag ska försöka ut på spåret på söndag, imorgon är jag iväg hela dagen men på söndag då är det dags :-)) Du springer hela 4 km, jag är glad jag klarar 2 nu när jag varit lat i över ett år, nästan 2 år sedan sist jag sprang, så det lär gå trögt..hihiii Vi får sporra varandra så springer vi lite extra :-))

    Fin fredag och Kraaaam från latmasken :-))

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!

    Usch så tråkigt att ha ont i magen, hoppas det blir bättre!
    Så härligt med allt vårigt/somrigt i butikerna nu!
    Idag har jag varit i stan o shoppat lite inför sommaren! =)

    Ha en mysig kväll!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  5. Hoppas magen blr bättre .
    Vilken fin hink . Bra att förvara pappersrullar i den . Jag har mina i ett skåp i tvättstugan som ramlar ut när man öppnar skåpdörren .
    Nu blir det snart Let´s dance för min del . I soffan alltså ;)
    Kram ♥

    SvaraRadera
  6. Ja, vart är våren undrar jag?! Men att krypa upp i soffan och läsa inredningstidningar tycker jag låter mysigt! :)

    Kraam till dig!
    /Jenny

    SvaraRadera
  7. Hallå!

    Vad bra att du fick tag på en medecin. Och att du redan känner en bättring. Det är inge roligt att må pyton.

    Haft en bra dag?

    Jag är väldigt nöjd med Brukas porslin. Men jag köpte deras torkvinda i trä. Den vita. Den höll i 3 veckor sen flagade färgen. Lite tråkigt :( Trodde att den skulle tåla lite mer. Men jag fixade till det med lite målarfärg.
    Några inomhus möbler har jag inte någon erfarenhet av heller. De har ju så mycket fint!

    Vad hittar ni på i helgen?
    Vilket skit väder det är. Usch! Men har hört ryktas om att det ska bli kalas väder till nästa helg :p Det gillar vi!!

    Ha en mysig kväll! Kramar

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Håller med, man har en ständig hungerkänsla vid magkatarr. Inte bra alls.. :( Jag kan tänka mig att Rom är fint på hösten. Och lagom varmt då också kanske. Vi har en resa inplanerad i sommar, dock inte så långväga och exotiskt kanske- men vi tänkte ta en 3 dagars tripp till Tallinn. Flyget tar en timme och det är billigt att bo o shoppa där. =) Tror det kan bli bra. =)
    Kram Kram =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg