Tittut!









Finaste bäddseten är från Färg och form. De är i ekologiskt bomull och så sköna. Finns både till vuxna och barn så vi kan matcha och det gillar ju jag:)

Hej!

Att leka tittut med lejon, åla runt på golvet, röja i gåstolen och helst äta själv är statusen på den här lilla killen just nu. Sex tänder har han fått och precis som sin mor gillar han att prata:) Dock inte när det kommer hantverkare på besök;)
Nu sover han så gott och jag ska röja lite här hemma. Nils mormor kommer och äter lunch här innan hon ska iväg och jobba sen kommer våra grannar över på lek och mellis i eftermiddag.
Ikväll ska jag ta mig tid att läsa bloggar och bara ta det lugnt, 

Önskar er en fin dag!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Vilken härlig ålder han är i nu!! Kan tänka mig att han babblar. Så mysigt att umgås med grannarna, tänk vilken underbar tid det var när man gick hemma i sin lilla bubbla.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Lille sötnosen. Många tänder han har fått. Låter som en mysig dag för er, kramis

    SvaraRadera
  3. Hej hjärtat!
    Å den lille gobiten :))))
    Hoppas ni haft en riktigt mysig dag!
    Vi sitter nu på tåget på väg hem från Köpenhamn och jag är allt ganska mosig i både kropp o knopp nu... Vi har gått o gått och lyssnat en massa.
    Men tre dagar återstår av veckan, pju!
    Tyra har nu gått två dagar i nya skolan och allt känns bara bra, så himla skönt!
    Ha en fin kväll vännen!
    Kramar Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg