Godmorgon underbara fredag!










Vårsolen strålar in genom köksfönstren, körsbärskvistarna börjar så smått att blomma och det är fredag! Love it!

Hej!

Vilken underbar fredag vi vaknade upp till idag! Iofs redan kl 04.50 men då fick vi ju lite pappamys på morgonen innan han åkte till jobbet så det var ju bra:)
Vårkänslorna fortsätter att spira inom mig mycket tack vara det underbara vårvädret skulle jag tippa. Hoppas så att det håller i sig. 
Denna fredag har vi inga planer. Vi brukar ju åka till öppna förskolan men Nils är ju fortfarande riktigt förkyld så vi hoppar det idag. I eftermiddag när G kommer hem (så skönt att ha honom på hemmaplan nu:) så ska vi ha familjemys. Äta fredagstacos, bada och mysa. 

Jo vet ni, ikväll när liten sover och vi landat i soffan då ska jag kika in till er också. Jag har så mycket att läsa ikapp och jag längtar verkligen efter det!

Nu önskar jag er en riktigt härlig fredag!

Stor kram!


Kommentarer

Populära inlägg